Adoption Beauty Bitcoin Crypto Cryptocurrencies Payments

Frumusețea și Bitcoin: mărcile axate pe femei acceptă plățile criptografice care determină adoptarea

În timp ce Bitcoin ( BTC ) poate fi considerat un depozit de valoare pentru mulți, unii consumatori din întreaga lume s-ar putea gândi altfel. Datele recente au arătat că 46 de milioane de oameni din Statele Unite intenționează să folosească criptomoneda pentru a plăti lucruri precum alimente sau bunuri imobiliare. Visa, gigantul plăților, a mai dezvăluit în iulie că cardurile sale criptate au procesat peste 1 miliard de dolari în cheltuieli totale în prima jumătate a acestui an.

Ca atare, nu ar trebui să fie o surpriză faptul că marile branduri precum Starbucks, Home Depot și Target au început să pună Bitcoin pe bilanțurile lor . Cu toate acestea, pe măsură ce plățile criptografice câștigă popularitate și devin mai ușor de încorporat, mărcile mai mici – în special cele orientate spre femei – încep să accepte cripto pentru a ajuta la adoptarea femeilor.

Pariurile industriei de frumusețe pe Bitcoin

De exemplu, industria frumuseții de miliarde de dolari s-a interesat recent de Bitcoin. Ann McFerran, CEO și fondator Glamnetic – un brand de frumusețe pentru gene magnetice – a declarat pentru Cointelegraph că compania acceptă acum Bitcoin, Ethereum ( ETH ) și Dogecoin ( DOGE ) printr-un parteneriat recent cu furnizorul de plăți Bitcoin BitPay. Potrivit lui McFerran, Glamentic este una dintre primele mărci de frumusețe fondate de femei care susțin plățile criptografice.

McFerran a spus că a început să investească în criptomonede în 2017, dar a observat că spațiul era puternic dominat de bărbați. În sensul lui McFerran, firma de cercetare BDC Consulting a constatat că doar 8% din toți utilizatorii de criptomonede erau femei în 2019. După lansarea Glamentic în iulie 2019, McFerran a fost hotărât să încorporeze plăți criptografice în marcă pentru a încuraja femeile să utilizeze criptomonede:

„Industria frumuseții este un sector în care plățile criptografice nu sunt acceptate pe scară largă. Am vrut ca Glamnetic să fie una dintre primele mărci care sprijină plățile criptografice, deoarece sunt un credincios imens în criptomonede și pentru că vreau să aduc mai multe femei în spațiu. ”

McFerran a menționat în continuare că crede că există încă o mulțime de stigmatizare asociată cu modul în care cripto-ul este utilizat astăzi. „Cu siguranță nu a fost o metodă de plată sigură pentru început”, a remarcat ea. McFerran a menționat că evenimente precum Silk Road și Mt. Gox a condus în continuare la dezinteresul femeilor față de criptografie: „Chiar și astăzi, femeile nu sunt pe deplin educate când vine vorba de cripto. Vreau să-i educ pe ceilalți, astfel încât să poată înțelege riscurile și ceea ce pot pierde ”.

Deși tranzacționarea cu Bitcoin și alte criptomonede pentru produse de înfrumusețare poate încuraja femeile să devină interesate de criptomonede, aceasta este doar o parte a ecuației. Sanja Kon, CEO Utrust – un sistem bancar pentru plăți criptografice – a declarat pentru Cointelegraph că educarea femeilor în jurul cripto depinde în mare măsură de capacitatea unui brand de a ajunge la baza consumatorilor cu instrumentele educaționale corecte:

„Mai multe mărci de frumusețe care adoptă plăți cu criptomonede pot crește gradul de conștientizare, dar nu neapărat utilizarea. Femeile trebuie să se simtă confortabile folosind criptomoneda ca metodă de plată. Pentru ca acest lucru să se întâmple, mărcile ar trebui să ofere suport și conținut educațional pentru a susține adoptarea. ”

Potrivit lui Kon, Utrust facilitează această mișcare investind resurse în planuri educaționale cu comercianții companiei. McFerran a menționat, de asemenea, că Glamnetic a început să creeze videoclipuri TikTok pentru a educa consumatorii cu privire la criptomonede, ceea ce poate avea un impact mare, având în vedere că consumatorii mai tineri sunt mai predispuși să dețină cripto. PYMNTS.com a constatat că 27% din numărul milenialilor dețin fie au deținut un tip de criptomonedă.

McFerran a remarcat, de asemenea, că Glamnetic va lansa o colecție de gene magnetice inspirată de Dogecoin pentru a ajuta la adoptarea adoptării: „Cred că oamenii vor fi mai deschiși la ideea de cripto dacă transformați conceptul într-un întreg produs de înfrumusețare”.

În timp ce Glamnetic poate fi una dintre primele companii de frumusețe fondate de femei care acceptă plăți cripto, o mână de mărci de produse cosmetice mai mari au început să încorporeze cripto în alte moduri pentru a stimula participarea femeilor.

În legătură cu: Ce poți cumpăra cu Bitcoin: Locuri în care să-ți petreci cripta în 2021

Aubrey Strobel, șef de comunicații la Lolli – o platformă online de recompense Bitcoin – a declarat pentru Cointelegraph că compania lucrează cu retaileri de renume, inclusiv Sephora, Ulta, EM Cosmetics și Glossier. Potrivit lui Strobel, femeile reprezintă 30% din baza de utilizatori a lui Lolli. „Din punct de vedere istoric, femeile au rămas în urmă cu bărbații în acest spațiu, dar conduc marea majoritate a deciziilor de cumpărare ale multor gospodării”, a spus Strobel.

Strobel a explicat că companiile care oferă recompense Bitcoin pentru consumatori sunt atractive pentru mulți cumpărători, în special pentru femeile care doresc să „stiveze sats” atunci când fac cumpărături online.

Această noțiune este evidențiată într-un raport recent din The Defiant, intitulat „Raport global asupra femeilor, criptomonedelor și independenței financiare”. În acest document, o femeie pe nume Christine a menționat că ea învață ocazional cum să gestioneze criptocurrency practicând cu tranzacții mici. Ea a declarat că a acumulat sats pentru a acumula cantități mici de Bitcoin pe o perioadă lungă de timp. „Când călătoresc, îmi place să cumpăr cafea și alte lucruri cu ea”, a remarcat Christine în continuare.

Va prinde Bitcoin în industria frumuseții?

Deși este prea devreme să aflăm dacă plățile criptografice pentru produsele de înfrumusețare vor conduce la participarea femeilor în cadrul cripto, un impact mic este deja prezentat. McFerran a împărtășit faptul că Glamnetic a procesat deja o mână de tranzacții cripto de la femei consumatoare. Yuvi Alpert, fondator și CEO al Noémie – o companie de bijuterii care, de asemenea, a încorporat recent plăți criptografice – a declarat, de asemenea, Cointelegraph că marca a văzut în prezent doar vânzări de cripto cu clienții lor de sex feminin.

Deși acest lucru poate fi cazul, constatările arată că produsele de top pe care femeile le cheltuiesc cu criptomonede sunt călătorii și agrement, proprietăți imobiliare și mobilier sau aparate. Cu toate acestea, în timp ce plățile criptografice pot încetini în industria frumuseții, mărcile care încorporează tranzacții cu criptomonede vor obține probabil un avantaj competitiv.

Potrivit lui Kon, mai multe mărci, în general, încep să înțeleagă avantajul acceptării criptomonedelor ca metodă de plată:

„Vor putea să își reducă drastic taxele de procesare a plăților, întrucât blockchain-ul permite tăierea tuturor intermediarilor tradiționali, cum ar fi băncile, procesatorii de plăți și schemele de carduri de credit. În plus, aceste mărci vor putea elimina rambursările și fraudele, precum și să își mărească veniturile prin contactarea noilor clienți. ”

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *