O elevă în clasa a şaptea, la o şcoală privată din Melbourne (Australia), care se identifică drept pisică, este acceptată de către clasă şi profesori, care încurajează „comportamentul felin” al adolescentei. „Extrem de inteligentă”, aşa cum o numesc profesorii, fata nu vorbește în timpul orelor pentru că pisicile nu vorbesc.
O prietenă de familie declară, pentru The Herald Sun că „nicio şcoală nu are un anume protocol pentru elevii care se identifică drept animale, dar abordarea este că dacă nu sunt deranjate orele, aceştia sunt sprijiniţi în alegerea lor”. Reprezentanţii şcolii spun că mai mulţi elevi „au diverse suferinţe mentale – anxietate, depresie, probleme de identitate”, dar nu recunosc că au o elevă „pisică”.
Tot în Melbourne, un psiholog a tratat un băiat care, pentru un timp, s-a crezut câine. Iar în martie, eleve de la o şcoală privată de prestigiu din Brisbane, şi-au tăiat uniformele la spate, pentru a-şi putea scoate coada, întrucât se considerau vulpi sau pisici, şi chiar mergeau în patru labe, notează sursa citată.
O parte dintre părinţi s-au declarat îngrijoraţi de „fenomen”: „Când o fată s-a dus să se aşeze în bancă, o alta a ţipat la ea, că s-a aşezat pe coada sa. Are o gaură în uniformă, pe unde ar trebui să iasă coada”, spune un părinte pentru Courier Mail. Însă şcoala a respins declaraţia sa.
Fenomenul „blănoşilor” (fursonas) s-a extins în ultimii ani în întreaga lume: persoanele se îmbracă în costume şi se comportă ca diverse animale. Diferit de Cosplay, a fi „blănos” presupune să interiorizezi personalitatea animalului şi să trăieşti întocmai 24/24, 7/7.
Guvernul nu dorește aflarea adevărului despre plandemia covid-19. Încercăm să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în cea mai mare provocare pe care o trăim. Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor.
Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!