Chicago Bulls de la NBA au lansat NFT-uri care descriu șase victorii în campionat din anii 1990 prin intermediul platformei de comerț electronic Shopify.
Shopify este o firmă multinațională care furnizează vitrine și infrastructură de plăți pe site-uri web. Președintele Shopify, Harley Finklestein, a anunțat căderea NFT pe Twitter mai devreme astăzi.
Dacă ați petrecut 1 minut pe internet anul acesta, ați văzut multe despre NFT-uri. @Shopify facilităm comercianților noștri să vândă NFT-uri direct prin magazinele lor, unul dintre primii fiind magazinul NFT @ChicagoBulls. https://t.co/Qv2wKO7RCS
– Harley Finkelstein (@harleyf) 26 iulie 2021
Potrivit lui Finklestein, franciza Chicago Bulls este unul dintre primii parteneri ai Shopify care a lansat o platformă NFT pe platformă, președintele Shopify observând că serviciul va fi disponibil doar pentru „câțiva selectați” în etapele sale formative.
Shopify a integrat piața NFT a Sweet în luna mai, permițând clienților săi să emită și să vândă jetoane nefungibile direct prin interfața populară de comerț electronic. Sweet acceptă NFT-urile emise prin standardul Ethereum ERC-721, standardul de jeton SLP al protocolului Simple Ledger și blockchain-ul Flow al Dapper Labs.
NFT-urile Chicago Bulls au fost create pe Flow, care găzduiește, de asemenea, colecționare de evidențiere simbolizate NBA Topshot.
„Colecția Bulls Legacy” va fi lansată în șase picături, fiecare jeton celebrând cele șase victorii emblematice ale echipei între 1991 și 1998. Primul NFT a fost lansat pe 26 iulie și s-a vândut deja, al doilea token urmând să fie lansat mai târziu. azi. Celelalte patru NFT-uri programate pentru lansare în următoarele patru zile.

Legate de: Viitorul artei? Artiști de renume mondial pătrund în NFT-uri
În ciuda faptului că sectorul NFT s-a răcit recent, vânzările NFT au depășit 2,5 miliarde de dolari în prima jumătate a anului 2021.
Pe 21 iulie, Cointelegraph a raportat că piața populară NFT, OpenSea, a închis o rundă de finanțare din seria B de 100 de milioane de dolari, condusă de firma de capital de risc Andreessen Horowitz, la o evaluare de 1,5 miliarde de dolari – indicând că investitorii VC rămân urcați în sectorul nefungibil.
Investitorii cu amănuntul par încă nerăbdători să pună mâna pe NFT-urile prețioase, prima lansare NFT a lui Tyson Fury văzând un singur token aducând aproape 1 milion de dolari într-o licitație din 16 iulie, în timp ce peste 32.000 de persoane s-au înscris pentru a participa la cea mai recentă NFT a artistului contemporan Damien Hirst. picătură săptămâna trecută.