ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
Creatorul dispozitivului Oculus a scris într-o postare că a modificat un sistem VR pentru a exploda atunci când purtătorul pierde într-un joc video, ucigând utilizatorul și în viața reală.
„Ideea de a-ți lega viața reală de profilul tău virtual m-a fascinat întotdeauna – ridici instantaneu miza la nivel maxim și îi forțezi pe oameni să regândească în mod fundamental modul în care interacționează cu lumea virtuală și cu jucătorii din interiorul ei… doar amenințarea unor consecințe grave poate face ca un joc să pară real pentru tine și pentru fiecare altă persoană din joc”, a scris Luckey.
Luckey a spus că, spre deosebire de versiunea fictivă a NerveGear, nu a putut să își dea seama cum să ucidă purtătorul cu „microunde puternice”, în schimb, a folosit explozibili pentru creația sa monstruoasă.
„Atunci când este afișat un ecran adecvat de sfârșit de joc, încărcăturile se aprind, distrugând instantaneu creierul utilizatorului”, a scris Luckey.
„Este, de asemenea, din câte știu eu, primul exemplu non-ficțional al unui dispozitiv VR care poate ucide efectiv utilizatorul. Nu va fi ultimul”, a continuat creatorul Oculus.
„Ne vedem în metavers”, a încheiat el.