man Model National Știri

UN STRIGĂT DE DURERE: Nu vi se pare că suntem într-o „beznă piteșteană internațională” a Experimentului Pitești?! Sinergia dintre V. Bănescu și Patriarhul Rusiei, V. Kirill. POȘTA REDACȚIEI

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!

Primim la Redacție: Strigăt de durere!

„Experiența piteșteană a eșuat, dar dacă omenirea nu va înțelege la timp ce o așteaptă, va fi o beznă
piteșteană internațională.” ( Ioan Ianolide – „Deținutul profet”, pag. 152)

Nu vi se pare că suntem într-o „beznă piteșteană
internațională” a Experimentului Pitești?!

Mai spune Ioan Ianolide în „Deținutul profet”: „Statul care
va avea monopolul armelor sofisticate, al ingineriei genetice și al
tehnicii de determinare a conștiințelor, va fi atotputernic și va
nimici omenirea.” Asta se urmărește, de aceea pare că s-a creat ,„plandemia”, apoi războiul, apoi altă plandemie, alt
război… se urmărește implementarea tehnicii de determinare a
conștiințelor, adică implantarea cipului, urmărirea totală a
omenirii.

În prima parte a cărții, în „Tristețile unui
deținut”, Ioan Ianolide scrie: „Deținutul simte că într-un
viitor previzibil puterea comunistă va fi anihilată. Și totuși el
e trist și îngrijorat. Trist este pentru că vede că aceia care au
avut puterea comunizării țării se profilează ca stăpâni și ai
lumii care va veni. Este îngrijorat pentru că înțelege că se
deschid perspectivele unei tiranii mondiale, fără oponenți și
fără precedent. Din punct de vedere antihristic, comunismul ateu
și-a îndeplinit misiunea și nu mai este necesar, deci poate să
dispară spre a transmite puterea sa unei noi forțe apocaliptice.”
Da, forța apocaliptică a preluat puterea.

Când compania farmaceutică Pfizer a cerut angajaților să se
vaccineze cu schema completă împotriva Covid-19 până în 15
noiembrie cu mențiunea că angajații care nu se vor conforma riscă să
fie dați afară dar – ATENȚIE! – cerința nu se aplica persoanelor cu
derogări bazate pe motive RELIGIOASE, m-am gândit că poporul meu
care este creștin ortodox poate să refuze vaccinarea pentru că
până și compania Pfizer permite derogări bazate pe motive
religioase.

Dar oare argumentele că acest vaccin conține sau a fost dezvolat din celule de
fetuși avortați și că noi suntem fii lui Dumnezeu și religia
noastră nu ne permite să ne vaccinăm, ar fi fost admise atât
timp cât unii arhierei și preoți au susținut vaccinarea, atât
timp cât însuși Patriarhul a spus că „s-a vaccinat”? Nu ar fi trebuit atunci
să dea un comunicat explicit B.O.R.?

În schimb dă dl. V. Bănescu comunicate care smintesc. Unul dintre ele se
referă la „entități politice care îi parazitează prestigiul” și la „contextul spiritual al Europei”… Care context
SPIRITUAL al Europei? Unde este? Care Europă? Cine i-a cîntat lui Liviu Dragnea „vrednic este”, ca apoi acesta să boicoteze Referendumul pentru familie? Cine l-a decorat pe Nelu Tătaru, cel care a batjocorit morții României aruncându-i goi în saci negri, FĂRĂ AUTOPSIE și care mai voia și să ne vaccineze obligatoriu? Și de ce?

Atunci acele „entități politice” nu-i „parazitau prestigiul” B.O.R.?
Biserica nu trebuie să fie aliată cu politicul, nici subordonată
politicului. Ea trebuie să fie în slujba poporului, să apere
poporul, așa cum Sf. Ioan Gură de Aur și-a apărat poporul, chiar
dacă împărăteasa mustrată de el l-a
exilat.

De ce B.O.R. nu a luat atitudine când umblau la paradele gay
din București persoane cu icoana Sfântului Nicolae pe chiloți? În
America la o prezentare de modă, unde participa și Vaticanul cu
obiecte expuse din muzeu, prezentatoarele purtau rochii cu icoane
ortodoxe cu Sfânta Fecioară Maria pe ele, Prodomița și altele. De
ce a tăcut Biserica ortodoxă, în România și în America? Această tăcere oare îi place lui
Dumnezeu? De ce nu a luat atitudine atunci când în București, în
cartierul Titan la biserica Sfântul Ilie s-a pus pe pardoseală la
intrare crucea, în dreapta semiluna, în stânga steaua și culmea,
când intrai călcai pe cruce. De ce a permis așa ceva conducerea
B.O.R? Atunci când Patriarhul a sfințit această biserică, nu a
văzut că a călcat pe crucea de pe pardoseală?

Despre Referendumul
pentru familia tradițională nu a fost informat poporul decât cu
două săptămâni înainte de participarea la vot, deși cei din
conducerea B.O.R. cu 5 ani înainte de referendum, după o întâlnire
cu toate cultele din țară, au spus că vor pregăti poporul. Ce să
pricep, că a fost o înțelegere între conducerea politică și
conducerea B.O.R. (atunci era Dragnea, cel căruia i s-a cântat „vrednic este”)? Nu și-a asumat nimeni eșecul de la Referendum. Demisiile ar fi trebuit să curgă atunci…

Ne uităm în schimb la declarațiile aberante și smintitoare ale lui Bănescu,
care numai ortodoxe nu sunt și ne întrebăm de ani de zile: ce
caută acolo? Are și el un șef, nu? Ce face șeful lui? Îl aprobă
prin tăcere?

A pătruns ecumenismul în Biserica noastră și se încearcă din
interior distrugerea ortodoxiei. La Vulcana-Băi la mănăstirea
Sfântul Ioan Botezătorul, s-a construit pe lângă biserica noastră
ortodoxă, în curtea mănăstirii, în dreapta o moschee și în
stânga o sinagogă. Cum este posibil așa ceva? Și culmea: se tace, se
tace, se tace…

Prin această tăcere, prin ignoranță, prin lene, prin frică,
oare nu devenim vrăjmași a lui Hristos? Neutralitatea creștinilor
înseamnă părăsirea lui Hristos. Ce fac ierarhii, L-au părăsit
pe Hristos? Le amintesc ce a spus Pr. Prof. Ilarion Felea:

„Suntem datori să ne apărăm, să dovedim credința ortodoxă
în fața eresurilor eterodoxe. Ne obligă la aceasta Mântuitorul și
Evanghelia, Apostolii și Sfinții Părinți, Biserica, știința și
conștiința. A nu ne apăra înseamnă a ne face vinovați și în
fața oamenilor și în fața lui Dumnezeu’’ (Pr. Prof. Ilarion
Felea – „Ereticii și rătăcirile lor doctrinare”). Și când te gândești că la Sinodul din Creta s-a semnat și s-au acceptat căsătoriile ortodocșilor cu eterodocșii…

Ioan Ianolide spune în „Deținutul Profet”: „E mai
lucrătoare o Biserică prigonită dar pură, decât una
strălucitoare dar convențională. Această poziție e a Lui HRISTOS
și a lui Pavel.” Asta îmi doresc din tot sufletul, o Biserică
pură!

În biserică clerul s-a rezumat la rugăciuni, nu se mai face
apostolat, nu se face catehizare, iar poporul, care nu știe nici
măcar diferențele dintre ortodocși și catolici, a intrat într-o
lâncezeală desăvârșită. Tocmai pentru faptul că nu știe că papa
este eretic, poporul a acceptat primirea papei în Catedrala noastră,
unde – culmea – ierarhii noștri au părut că s-au rugat împreună cu el. Înainte
de a veni la noi s-a dus în Bulgaria și bulgarii, bravo lor, l-au lăsat singur în Catedrală…

Culmea este că în ianuarie sunt interzise Moliftele Sfântului Vasile dar în bisericile noastre ortodoxe se
fac în schimb rugăciuni împreună cu ereticii, pentru așa zisă „unitatea creștinilor”. Unitatea
creștinilor ar trebui să se facă între ortodocși, pentru că
Biserica noastră ortodoxă este dezbinată. A început încă din
1924 când s-a acceptat calendarul gregorian în locul celui iulian.
Clar că a fost o greșeală că s-a acceptat calendarul gregorian,
pentru că a început dezbinarea, i-am împins pe ortodocșii noștri
în schismă; tradițiile noastre trebuie respectate. Sfintele Paști
se sărbătorește după calendarul iulian, nu se poate odată să
mergem după calendarul gregorian al catolicilor, altădată după
calendarul iulian. De ce Sfintele Paști se sărbătorește după
calendarul iulian, pentru că atunci vine Sfânta lumină, la noi la
ortodocși? Muntele Athos merge după calendarul iulian, Ierusalimul
tot după calendarul iulian, rușii care sunt ortodocși tot după
calendarul iulian… Se spune că am trecut la calendarul gregorian ca să
ne sincronizăm cu Transilvania și Bucovina… trebuia ei să se
sincronizeze cu muntele Athos, cu Ierusalimul…, cu ceea ce ne-au
lăsat Sfinții părinți, cu tradițiile noastre… Scuze au găsit
mereu cei ce vor să distrugă adevărata credință, credința
ortodoxă… De ce a trebuit să-i mulțumim iar pe catolici, de ce?
Pentru că așa am fost noi românii, am cedat tot timpul?… Cum
este posibil să nu respectăm ce ne-au lăsat Sfinții părinți?
Parcă n-am fi urmașii lui Decebal, ai Sfântului Ștefan cel Mare,
Sfântului Constantin Brâncoveanu, Sfinților închisorilor…

Doamne, ajută-ne să ne trezim!

Să nu ne mai uităm pe orizontală, toate relele vin de la
părăsirea lui Dumnezeu, de la îndepărtarea de credința adevărată
ortodoxă. Tot ce se întâmplă este îngăduit de Dumnezeu, pentru
toate păcatele noastre, a tuturor, ale poporului dar și a celor
care conduc B.O.R., care nu au făcut catehizare, care au făcut multe
compromisuri… Atunci când un copil face rele, îți pui întrebarea:
cum a fost educat?

A intrat ecumenismul în Biserica noastră ortodoxă, panerezia
ecumenismului – așa a fost numit ecumenismul de Sf. Iustin Popovici,
erezia ereziilor.

Despre declinul apocaliptic, Ioan Ianolide spune: „el era
prevăzut de Mântuitorul, și deci nu ne surprinde; el putea fi
evitat, deci ne ridică probleme de conștiință; el trebuie învins,
deci impune o revitalizare a creștinismului. Este necesar un început
nou în creștinătate.” ( „Deținutul profet” – pag. 109 )

Să ne iubim și să ne rugăm pentru unitatea creștinilor
ortodocși în primul rând, iar pentru eretici, ne vom ruga noi
pentru ei, ca să fie luminați și să se întoarcă la dreapta
credință, dar nu împreună cu ei, pentru că rugăciunea împreună
cu ereticii este păcat.

Se vorbește despre iubire, doar se vorbește, nu o prea văd.
Când preoți, egumeni, monahi, s-au sesizat că la sinodul din Creta
s-au făcut greșeli, au cerut ieșirea din C.M.B., în loc să se
discute, să se vadă unde s-a greșit, au fost caterisiți fără să
se discute cu ei. Aceasta este iubirea de care vorbiți? De ce nu s-au făcut sinaxe ca să se rezolve problemele cu pace, ca între frați, cu pace și în Adevăr, din iubire pentru Hristos Domnul? Iată altă
dezbinare, pleacă foarte mulți din mănăstiri, cu sufletul
îndurerat, dar pleacă din iubire pentru Domnul Iisus, pentru că nu
se vede drumul spre mântuire…

Obiectul Bisericii este mântuirea lumii. Destinele noastre sunt
încredințate Bisericii de către Creatorul și Mântuitorul nostru.
Conducerea Bisericii nu trebuie făcută dictatorial, nu trebuie ca preoții, monahii, stareții
să aibă teamă să spună ierarhilor ceea ce simt sufletește, ceea
ce-i îngrijorează pentru credința noastră ortodoxă. Am discutat
cu un preot căruia îi părea foarte rău de ceea ce se întâmplă
în biserica noastră ortodoxă, de derapajele făcute, îmi spunea
că-l doare sufletul pentru cei care au fost caterisiți, pentru că
cereau respectarea dreptei credințe, un ortodoxism autentic și
pentru că au aplicat Canonul 15 de la sinodul I-II din
Constantinopol (861). I-am spus de ce nu spuneți asta ierarhilor,
doar cui să-i spui, nu păstorului tău? Mi-a spus, „Doamne ferește!…
vreți să fiu caterisit, am copii de crescut, ce voi face?” Când
ne-am despărțit m-a rugat foarte mult să nu spun nimic despre el,
am văzut că l-a pătruns frica; nu este normal să-ți fie frică
să vorbești cu păstorul tău, nu este normal să-ți fie frică
să-l aperi pe Domnul Iisus Hristos (nu are nevoie de „apărare”,
trebuie să-i arătăm iubire), să aperi dreapta credință.

Și iar îl citez pe Ioan Ianolide: „Răul nu se declară ca rău, ci se justifica drept bine, dar după rezultatele lui nefaste el se
demască … răul minte vorbim adevăr (răstălmăcește)…răul
face rău justificându-l ca bine”. Exact așa s-a întâmplat la
sinodul din Creta, l-au numit mare și sfânt, l-au justificat ca
bine, dar după sinodul din Creta, au început rezultatele nefaste…

Ca dovadă că sinodul din Creta a fost o greșeală (este puțin
spus), putem citi din

Scrisoarea OFICIALA și INTEGRALĂ a SFINTEI CHINOTITE către
Patriarhul Ecumenic și Bisericile Autocefale cu privire la Sinodul
Panortodox din Creta, unde s-au semnalat toate greșelile, cerându-se
rectificarile la:

1. a) Primul punct privește ecleziologia, cerându-se să se
evite termenul de „Biserică” pentru subiectul eterodocșilor.

b) La alineatul 2 al paragrafului 6, au cerut: „Biserica ortodoxă
cunoaște (în loc de recunoaște) existența istorică a altor
confesiuni creștine…”

c) Ultima frază a articolului 5 privind „unitatea pierdută a
creștinilor” au cerut să fie formulată după cum urmează: „Întoarcerea în Adevăr a creștinilor care s-au îndepărtat de
el”

2. Al doilea punct se referă la dialogurile intercreștine bi-
sau multilaterale. Sfânta Chinotită a protestat împotriva
rugăciunilor împreună cu eterodocșii și a altor practici
liturgice (sărutări liturgice etc.)… Și de asemenea își
exprimă „preocuparea noastră vie și obiecțiile noastre bazate,
față de continuarea participării ortodocșilor în Consiliul
Mondial al Bisericilor.”

Iată exact ceea ce au cerut preoții care au fost caterisiți,
asta a cerut și Sfânta Chinotită care nu a fost băgată în seamă
de Bartolomeu, ci din contră, după sinod a fost redusă la
tăcere… Dar cel mai bine voi da aici:

https://corortodox.blogspot.com/2016/06/scrisoarea-oficiala-si-integrala.html

linkul unde poate fi citită integral scrisoarea scrisă de Sfânta
Chinotită în mai, deci înainte de a se ține sinodul din Creta.

Se încearcă de mult distrugerea ortodoxiei, când au văzut ca
nu reușesc, au înființat în 23 august 1948 Consiliul Mondial al Bisericilor, în care ne-au vârât din 1961. Acum
sunt ca o caracatița peste România, distrug tot, au început „ca
la carte”. Au distrus industria, economia, așa au reușit să ne
ia tinerii, pentru că la noi nu mai aveau unde să lucreze, au
distrus și distrug pădurile, au distrus învățământul, au
închis spitalele, sistemul sanitar este distrus, prin reușita lor
(a ecumeniștilor) la Referendumul pentru familie au început să
distrugă și familia, dar și-au dat seama că dacă nu vor distruge
ortodoxia, noi vom rezista oricum, de aceea acum insistă să ne
distrugă ortodoxia… Cred că mai avem ierarhi, stareți, monahi,
preoți care îl iubesc pe Iisus, iubesc ortodoxia, iubesc
acest popor și vor să-l ducă spre mântuire (altfel vor da
socoteală pentru toate sufletele pierdute). Ce fac, dorm, nu au
teamă? Ce faceți? Nu vă este milă de popor, vă faceți că nu
vedeți cum ne pierdem identitatea, ne pierdem țara? Dacă ne
pierdem țara, nu vom mai exista ca popor. Ce faceți?

Ce să mai spun, sunt multe de spus… Să amintesc de anul 1993,
când în Balamand a avut loc o consfătuire între papistași și
ortodocși. Acest tratat a fost pur și simplu o trădare, ulterior
toate Bisericile Ortodoxe au respins tratatul, cu excepția BOR. Apoi
la adunarea CMB de la Busan, din 2013 când B.O.R. a fost reprezentată
Î.P.S. Nifon, care a afirmat că unitatea Bisericii a fost
distrusă… În cadrul CMB eclesiologia ortodoxă este denaturată,
sub pretextul apărării „valorilor noastre tradiționale morale”. Vorbesc ei de moralitate… S-au făcut multe concesii…

Am impresia că nu mai vedeți, v-ați închis într-o carapace și
nu mai vedeți. Și iar vă întreb, nu vă este milă de acest
popor? Dar ce întrebare pun eu? Pe voi nu vă doare când vedeți
cum este batjocorit Cel ce a pătimit și a murit pentru noi, pentru
mântuirea noastră, Cel ce a înființat Biserica. Tăceți, tăceți,
tăceți… O să fie prea târziu când vă veți trezi…

Cât de ușor putea fi condus acest popor spre mântuire, dacă
voi, cei din conducerea B.O.R., ați fi fost mai aproape de el și l-ați fi
iubit. Dar creștinii au fost pregătiți, de însăși păstorii
noștri, pentru unirea confesiunilor creștine prin decenii de
toleranță față de ideologiile eterodoxe. Este al 12-lea ceas când
puteți să vă întoarceți către popor, să părăsiți politicul,
căci este clar că v-ați aliat cu el și să iubiți acest popor,
pentru că încă vă respectă, dar nu pentru faptele voastre, ci
din iubire pentru Hristos. Dar vai, ce se va întâmpla când poporul
meu drag, se va trezi fără țară… și fără Hristos (noi Îl
vom avea în suflet în permanență, dar ei ni-L vor interzice)?

Dacă numai ne rugăm fără să facem nimic, oare nu procedăm ca
cel care a primit un talant? Biserica restrânsă la rugăciuni și
ceremonii este inaptă să ducă poporul spre mântuire. Creștinismul
formal cedează prin incapacitatea lui spirituală și dinamică.
Rugăciunea ajută la minuni, dar cel care este lucrător, este Duhul
Sfânt, care pune accentul pe lucrare, curaj, acțiune, nu neutralitate. Dumnezeu răspunde rugăciunilor noastre și ne ajută,
dar când este vorba despre noi, ne ajută, nu poate interveni să se „apere” pe El. Acum trebuie să vadă iubirea noastră pentru El,
acum este rândul nostru să ne jertfim pentru El.

Vă implor, gândiți-vă la tot ce a îndurat Iisus și la toate
batjocurile pe care Le-a îndurat și Le îndură, la tot ce se
întâmplă cu țara noastră, cu poporul nostru, la toate
batjocurile pe care le îndură poporul nostru. Dacă vă place,
continuați să tăceți, să procedați precum struțul. Chiar nu vă este milă de acest popor? Doamne, ajută-ne!

La pagina 35, în „Deținutul profet”, Ioan Ianolide scrie: „Vlădicii colaborează cu statul ateu. Grija lor este să salveze
instituția bisericească, dar nu să-L afirme pe Hristos. Ei pretind
că se ocupă de sufletele oamenilor, dar au abandonat lumea în
grija regimurilor politice.”

Oare chiar așa se întâmplă și acum? Oare așa cum guvernul
nostru și președintele nostru fac numai ce li se ordonă de U.E.,
tot așa și B.O.R. este condusă de C.M.B.?

Ce pot să înțeleg dacă s-a cerut de către preoți și mireni,
să ieșim din C.M.B. și conducerea B.O.R. este surdă complet la
cerințele noastre? De ce Georgia, Bulgaria au putut ieși și noi
mai zăbovim în această mocirlă? Oare de ce?

Câinele latră și caravana trece… așa se procedează? Unde
este iubirea, iubirea de Iisus, iubirea de popor, iubirea de aproape,
de cei pe care i-ați caterisit?

C.M.B. a fost înființat oficial la 23 august 1948, finanțator
fiind Rockefeller și este de atunci organul central al
ecumenismului. Prima întrunire a avut loc la Amsterdam. Membrii
consiliului sunt adventiști, anglicani, baptiști, luterani,
penticostali, metodiști, reformați, monofiziți și în perioada
comunismului, din nefericire, în 1961, Patriarhia Moscovei a aderat
la CMB iar apoi și reprezentanți ai altor Biserici Ortodoxe din
zona comunismului, inclusiv a României. Oare ne-au vârât
comuniștii aici ca sa ne distrugă ortodoxia?

Simt un pericol pe care îl reprezintă ecumenismul și C.M.B.,
pentru credința ortodoxă și pentru mântuirea poporului
credincios. Te îngrozești dacă vezi întrunirile C.M.B. unde sunt
bineînțeles și reprezentanții B.O.R. Urmăriți întrunirea
C.M.B. din 1991 din Canberra și vă veți îngrozi. După ce trec
toți prin fumul „purificator” ( vrăji? ), unii cheamă spiritul
lui Iisus, o femeie episcop ne explică ce mult har au femeile
episcop, alții cântă și dansează rock, iar reprezentații noștri
îi vezi și pe ei prin mijlocul mulțimii…

Te îngrozești când
auzi discursul mitropolitului Kirill, actualul Patriarh al Rusiei! Nu îți vine să crezi…

„Consiliul Mondial al Bisericilor este Casa noastră comună”, spune Kiril, la fel ca Gorbaciov, care vorbea de „Casa comună europeană”, cam ce este U.E. azi. „Ortodocșii doresc ca această casă, acest Consiliu, să devină leagănul Bisericii Unite…” și ca miscarea ecumenistă să devină mișcarea ortodocșilor. În numele cui vorbea actualul Patriarh al B.O.Ru? Găsiți filmarea AICI.

S-a spus că Î.P.S. Teodosie a cerut înființarea Mitropoliei
Tomisului. Nu Î.P.S. o cere! O cere istoria, o cer constănțenii! Dar atâta timp cât facem parte din C.M.B. nu vom avea Mitropolie în
Dobrogea. Nu ne permite C.M.B.! Dacă B.O.R. este condusă de C.M.B., aceștia
nu vor permite înființarea mitropoliei, pentru că dacă s-ar
înființa, ar trebui să recunoască istoria ortodoxă neîntreruptă a
românilor și străvechimea și noblețea ortodoxiei poporului
român.

Biserica Ortodoxă Română, grație Mitropoliei Tomisului, este
o Biserică Apostolică și poporul român este un popor cu istorie
neîntreruptă. Acest popor s-a născut ortodox. Cum ar putea să
accepte cei din C.M.B. înfințarea Mitropoliei, când ei vor să
distrugă ortodoxia?

Arhiepiscopul ortodox Job Getcha de Telmessos a remarcat că încă
din 1997 a avut loc o consultare de către C.M.B. pentru a discuta
despre o dată comună a Paștelui pentru catolici și ortodocși și
a sugerat că anul 2025, care va fi cea de-a 1700 aniversare a primul
conciliu ecumenic de la Niceea, ar fi un an bun pentru introducerea
acestei reforme a calendarului. Câtă viclenie, să propui o dată
comună a Paștelui pentru ortodocși și catolici chiar la
aniversarea primului Conciliul ecumenic de la Niceea, unde s-a
stabilit o primă formă a Crezului de la Niceea, când ei, ereticii
au filioque, chiar dacă „Și întru duhul sfânt, domnul de viață făcătorul, care din
Tatăl purcede, cela ce împreună cu tatăl și cu fiul este
închinat și slăvit, care a grăit prin prooroci”, a fost adăugat
la Sinodul al II-lea ecumenic de la Constantinopol din 381. Dar deja
s-a stabilit: din 2025 va fi o dată comună. Deci iată, încă din
1997 a avut loc o consultare de către C.M.B. pentru a discuta despre o
dată comună a Paștelui. Ei conduc. Bulgarii l-au lăsat
singur în catedrală pe papă, când a fost în vizită și nu i-au
făcut primirea pe care i-am făcut-o noi, pentru că ei au ieșit
din C.M.B., ei își permit… În biserică nu se spune nimic
credincioșilor de C.M.B., nu se face catehizare; dacă ar ști
credincioșii ce se întâmplă în C.M.B. s-ar îngrozit și ar cere
tot poporul ieșirea de urgență din această bălmăjeală.

„Noi am avut soarta aceasta nefastă să avem niște creștini
căldicei, cărora chipurile le-a plăcut mai mult liniștea. Pentru
că întâistătătorii noștri ne-au dat mereu cu liniștea, cu
pacea, cu cumințenia – virtute pusă la mare cinste în educația
religioasă ateist-comunistă. Dar această falsă cumințenie ne-a
acoperit toate neghinele pătrunse cu vicleșug în sânul Bisericii
noastre și de atâtea bălării aduse din Răsărit și din Apus, nu
am mai avut ochi să le vedem, sau poate că a fost mai comod să le
astupăm.” ( Părintele Justin Pârvu, „Biserica și noile
erezii”)

Vrem să ieșim din C.M.B., când ne gândim la C.M.B. ne simțim
ca într-o mocirlă… nu mai putem…

NOI ROMÂNII NE-AM NĂSCUT ORTODOCȘI, VREM ORTODOXIE AUTENTICĂ.

Mă doare când văd cât de dezbinat este acest popor, aceeași dezbinare este și în Biserica noastră. B.O.R. ar fi putut să-i unească pe toți românii, să distrugă această dezbinare, dacă ar fi depus puțin efort în acest sens. Foarte mult îmi doresc să văd că poporul meu este unit și Biserica mea așijderea.

Doamne, ajută!

„Iată acum ce este bun și ce este frumos, decât numai a locui frații împreună!
(…)

că unde este unire acolo a poruncit Domnul binecuvântarea și viața până în veac.” (Ps. 132) 

Cu ultima speranță din ceasul al 12-lea, Steliana Tase, în
numele pliromei bisericii care iubește ortodoxia

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *