man Model National Știri

Alianță strategică dintre elita politică globalistă și mișcarea transumanistă. Profesorul Ilie Bădescu: Marea Resetare care țintește acapararea lumii nu va putea controla niciodata inimile și sufletele celor ce țin aproape de Dumnezeu. INTERVIU EXCLUSIV

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!

Reporter ActiveNews Victor Roncea: Dle Profesor Ilie Bădescu, în recentele Dvs. cărți, prin care ați lansat
direcția studiilor de noologie și sociologie noologică, ați
abordat problematica ordinii spirituale a lumii și primejdia
distrugerii ei prin organizări eronate și învățături false, în
frunte cu cele îndeobște numite ideologii. O asemenea ideologie
este corectitudinea politică la care v-ați referit în paginile
cotidianului nostru. V-aș întreba care este răspunsul Dvs ca
specialist în sociologie și noologie în legătură cu două dintre
subiectele cele mai dezbătute astăzi, păstrându-se pe prima
pagină a dezbaterii publice chiar și în contextul generat de
războiul din Ucraina. Este vorba despre doctrina „marii resetări”
(Great Reset), lansată de World Economic Forum (WEF) sub bagheta lui Klaus
Schwab și de transumanism. Acestea sunt legate de mișcarea lumii
sau doar de anumite grupări ideologice?

Profesor Academie Ilie Bădescu: Mișcarea lumii este una dintre chestiunile cele mai provocatoare
pentru toate grupările care controlează platforma cunoașterii și
a controlului social. Lumea a fost atrasă în iureșul unor procese
cu rază planetară care au ridicat la vârfurile omenirii actori cu
o putere extraordinară : bancheri, industriași, oligarhi,
tehnocrați, politicieni etc. Acesta este cadrul în care s-a
petrecut emergența unei formațiuni precum World Economic Forum.
Forumul concentrează una dintre grupările elitei globaliste care se
distinge printr-un
radicalism
extrem
și
o
putere de
străpungere geopolitică
neobișnuită. Acestea sunt primele două trăsături tipologice ale
acestei formațiuni. „
Transnational
Institute
 descrie
principalul scop al Forumului Economic Mondial (WEF) astfel:
„Să
funcționeze ca o instituție de socializare a elitei globale in curs
de afirmare, o „Mafiocracy” compusă din bancheri, industriași,
oligarhi, tehnocrați, politicieni. Ei promovează idei comune și
servesc interese comune: ale lor.”
(
The
World Economic Forum Talks About „Mind Control Using Sound
Waves” | The Vigilant Citizen
: Published on November, 13,
2018) [11/ 05/ 2022]
).

Studiile
dedicate impactului sociologic al WEF arată că această formațiune
nu este interesată atât de mult în cunoașterea sau rezolvarea
problemelor globale cât mai ales în schimbarea axială a percepției
globale asupra condiției și a destinului umanității. Conceptul
director al acestei filosofii este „resetarea”. Scopul declarat
al Forumului este rapida resetare a lumii, adică o transformare
revoluționară a omenirii, a sistemului mondial. Spre deosebire de
alte grupări reformatoare din istoria modernă a Europei și a
lumii, care în general erau mai aproape de polul utopic, și deci
dețineau o putere geopolitică foarte redusă, WEF este o grupare cu
o mare putere de străpungere geopolitică, adică o
capacitate
reală de a determina decizia la scara lumii
.
O simplă examinare a listei celor ce compun board-ul acestui forum
arată cât de puternică este capacitatea de străpungere
geopolitică a acestei grupări recrutate dintre membrii elitei
globaliste a lumii. Marile instituții mondiale, guvernele, statele,
băncile și marile corporații au oameni în acest board sau depind
de membrii marcanți ai acestuia. Într-una din declarațiile
liderului grupării, Klaus Schwab, se precizează că Forumul,
printr-unul dintre Instituțiile sale formatoare, a format până
acum primii 1400 dintre liderii care compun rețeaua „puternicilor”
lumii
. Scopul declarat al acestei adevărate mișcări tehnocratice
(o ideocrație) este să provoace răsturnarea axială a gândirii
asupra lumii. Membrii Forumului năzuiesc să scoată gândirea lumii
și asupra lumii de sub controlul cunoscutei paradigme centrată pe
soluționarea „problemelor globale”, reorientând-o să abordeze
problemele lumii cu totul altfel. Locul responsabilității pentru
starea lumii și, eventual, pentru ordinea acesteia, este mutat de la
guverne și corporații spre cei care, în vederile forumului, ar
trebui să fie și să devină „subiecții consumatori
responsabili”. Răspunderea pentru degradarea lumii și a mediului
nu cade asupra corporațiilor care otrăvesc planeta, asupra marilor
industrii de tipul BigPharma, a agrosistemelor corporatiste care
modifică genetic plantele și toate culturile, asupra sistemelor de
extracție și deci de exploatare a resurselor cu metode care
provoacă mari degradări ecologice etc., ci asupra respirației
oamenilor, a gospodăriilor țărănești și a animalelor domestice.

Rep. Victor Roncea: Ați vrea să vă referiți mai în detaliu asupra impactului global
al Forumului Economic Mondial (WEF) ca organizație, doctrină și
practică?

Prof. Ilie Bădescu: WEF este deja un fenomen de incidență planetară și nu o spunem de
la noi ci din multe studii foarte serioase dedicate acestuia.
Punctul
dramatic al acestei răsturnări axiale de viziune este schimbarea
paradigmei antropologice (definiția omului ca făptură distinctă
în univers). Când membrii grupării constată că transformarea
lumii (ceea ce ei denumesc resetare) este prea lentă, greoaie etc.,
dacă se merge în ritmul obișnuit, „natural”, al schimbărilor
de acest gen, ei se încumetă să declare omul incapabil de o
asemenea schimbare de soartă și astfel se întâlnesc cu cealaltă
mișcare reformator-extremistă cunoscută sub denumirea de
transumanism.

Acesta este pregătit să provoace o distrugere
substructală pe calea științei pentru a pava drumul spre un nou
tip de făptură antropologică pe care membrii mișcării
transumaniste o definesc drept prima verigă a postumanității, a
unei altfel de omeniri compusă din oameni „îmbunătățiți”
prin fuziunea cu mașina.

Un
studiu, publicat în Journal of Consumer Research, a investigat
impactul sociologic al WEF. Acesta a concluzionat că WEF nu rezolvă
probleme precum sărăcia, încălzirea globală, bolile cronice. Ei
au deplasat pur și simplu sarcina soluționării acestor probleme
dinspre guverne și întreprinderi spre „consumatori
responsabili: consumatorul verde, consumatorul conștient de sănătate
și consumatorul alfabetizat financiar. Ei doar reformulează
problemele și, procedând astfel, le perpetuează…. Discursurile
lui Gore mută în mod deliberat accentul dinspre problemele piețelor
nereglementate și ale activităților corporative spre problematica
patologiilor morale, a lăcomiei individuale etc.”
(Markus Giesler Ela
Veresiu, 
Creating the
Responsible Consumer: Moralistic Governance Regimes and Consumer
Subjectivity
, apud ibidem).

Rep. Victor Roncea: Se poate vorbi deci despre o alianță strategică între elita
politică globalistă (în care se cuprind și guvernele
subalternizate acesteia), pe de o parte, și noua știință datorată
mișcării transumaniste. Ar merita să detaliați.

Prof. Ilie Bădescu: Ilustrativă pentru ideea că noua știință poate fi utilizată
pentru a pava drumul spre omenirea resetată este închipuirea
transumanistă că prin digitalizare și prin biotehnologii se poate
realiza un sistem de control al minții ba chiar un dublet cerebral
al omului, un creier imortal, fără „moarte”. Să examinăm
chestiunea pe fațetele ei. Să le luăm pe rând. Prima problemă
este că deși sistemele de intervenție asupra proceselor neuronale
sunt deja utilizate, cunoașterea substructală a procesului însuși
și a efectelor sale e foarte limitată ori de-a dreptul deficitară,
ceea ce aduce mari primejdii asociate folosirii acestor sisteme. Cei
ce întreprind asemenea intervenții știu că ele funcționează
(modulațiile neuronale, de exemplu, prin folosire ultrasunetelor dau
asemenea efecte) dar cunoașterea proceselor subiacente este foarte
slabă, difluentă. Instrumentul sau procedeul de intervenție este
disponibil, cunoașterea procesului însuși (cu toate efectele lui
secundare) însă este însă departe de a fi satisfăcătoare încât
să permită prevenirea riscurilor majore.

Cazul vaccinului Pfizer
ARNm este un exemplu notoriu deja. „Vaccinul” fost realizat, dar
cum anume operează și cu ce efecte se știe foarte puțin,
cunoașterea procesului indus conține atâtea goluri, locuri negre,
încât se dovedește mai primejdioasă folosința vaccinului decât
expunerea la infecția propriu-zisă.

Este un exemplu de fractură
între complexitate și identitate. Chestiunea a fost semnalată de
un mare specialist al domeniului,
Profesorul
Antoine Jérusalem când s-a referit la controlul minții prin
ultrasunete:
„Una dintre dificultățile utilizării acestui sistem este să fim
siguri că într-adevăr controlăm neuronii cu aceste unde sonore nu
le deteriorăm Adevărul este că încă nu știm cum operează
acest proces. Și dacă nu știi cum operează acesta, nu ai cum să
ști cât de mult este „prea mult”.”
(apud ibidem). Concluzia care
se poate pune lângă majoritatea procedurilor derivate din filosofia
și practicile transumaniste a fost formulată de același autor: „Dintr-o perspectivă biologică sistemul este similar drogurilor
medicinale. Te pot vindeca, te pot face dependent și te pot ucide”
(apud ibidem). Oricât de realizabil și deci de probabil va fi
momentul în care știința va controla procesul și deci omul va trimite unde sonore potrivite în locuri potrivite (ale creierului),
el însuși, ca făptură creată de Dumnezeu, nu va putea fi
controlat. Proiectul transumanist poate crea un creier artificial, un
uter artificial etc., dar nu va putea nici crea și nici controla
sufletul, în calitatea sa de izvor divin al vieții și inima, în
calitatea ei de al doilea organ de cunoaștere. Inima vie, ca organ
al sufletului și al trăirii, nu poate fi controlată ci doar
oprită.

Transumaniștii înșiși vorbesc despre eternizarea
cerebrală a persoanei, nu și despre cea sufletească. Inima nu
poate fi eternizată decât în cer, adică numai cu prețul morții
celei de trei zile. Ceea ce nu este în puterea transumaniștilor
oricâtă putere ar dobândi asupra creierului. Substructura
sufletească nu poate fi controlată (dirijată) decât de către
Dumnezeu și de cel ce are în proprietate divină propria sa inimă
și propriul său suflet. De nimeni altcineva. Acesta este hotarul,
frontiera absolută până la care poate înainta omul fără
Dumnezeu și fără de suflet, precum se prefigurează că va fi
postomul transumaniștilor. Până aici au înaintat și fanteziile
(pe sute de pagini) ale lui Yuval Noah Harari, consilierul lui K.
Schwab. Oricât de mare complexitate și câtă durată computeristă
ar atinge dubletul cerebral al unui individ, el nu va fi vreodată în
stare să aducă înapoi nici sufletul și nici inima celui care a
plecat, lăsându-și depozitul cerebral pe urmele lui fără de pași
sub forma unui dublet computerizat, al unui artifex care nu s-ar
înfricoșa de moarte (fiindcă sufletește a murit deja).

Rep. Victor Roncea: Puterile maxime al transumaniștilor se dovedesc puteri minime ba
chiar neputințe când e vorba de inimă și de suflet. Dar biofizicianul Virgiliu Gheorghe aprecia într-o recentă dezbatere  cu trei fețe bisericești că tocmai acestea sunt țintele transumaniștilor, că „vor să ne ia și inima și sufletul”. Merită să
stăruiți pentru lămuriri suplimentare.

Prof. Ilie Bădescu: Inima și sufletul duse vor fi când omul s-a săvârșit și când
vor ajunge în fața Celui care le-a creat și ni le-a dăruit ca să
împlinim călătoria pământească, trecătoare, ca niște oameni
nu ca niște computere. Creierul computerizat va fi fatalmente
tautologic oricât de inteligent ar fi.
El
va „gândi” precum un computer dar nu va „trăi” precum un
om.
Propoziția aceasta este zidul peste care nu pot trece nici cărțile
dlui Harari și nici profețiile sale distopice. Programul
transumanist nu ne poate dărui viața veșnică ci numai caricatura
ei diavolească prin care inamicul omului râde în hohote satanice
de smintirea postumanistă, batjocorind-o, deși o susține cu
întunecatele sale tării. El se va mulțumi cu ceea ce poate dobândi
maximalist, cu nimicirea omului pământesc, înainte ca acesta să
fi dobândit mântuirea. Diavolul nu poate stăpâni învierea și nu
poate controla nici moartea. Numai Dumnezeu întrupat a stricat
moartea prin moarte și astfel a scos omul de sub robia morții
eterne cu prețul morții celei de trei zile și deci cu răsplata
învierii veșnice. Acesta este punctul de răscruce între distopia
transumanistă și promisiunea creștină, între drumul care duce
spre raiul ceresc, adevărat, și cel care ne îndrumă spre raiul
pământesc, amăgitor și pierzător ca orice minciună luciferică.
Aceasta este răscrucea între resetarea umană a lumii fără
Dumnezeu și restaurarea divină a omului. Una este pierzătoare de
suflet cealaltă este răscumpărătoare a sufletului din robia
morții eterne. Ne dăm seama care este sursa de inspirație a
acestei teodicei maimuțărite numită resetare mondială. Omul fără
Dumnezeu nu poate birui răul și nici maladia morții. El poate
repara una și alta, chiar unele „piese” ale „mașinăriei”
umane, dar nu poate vindeca maladia morții și nu poate dobândi
biruința supremă asupra răului ca să poată călători spre raiul
cel din ceruri. Această biruință o poate dobândi numai călătorind
împreună cu Dumnezeu și cu toți semenii săi împlinind porunca:„iubește-L pe Domnul Dumnezeul tău din tot sufletul, tot cugetul
și din toată inima ta și pe aproapele tău ca pe tine însuți!”
Și ca să ai o mai deplină siguranță e bine să-ți amintești
cugetarea unui mare jurist transilvănean, Simion Bărnuțiu: „țineți
cu poporul ca să nu rătăciți drumul”
!. În popor sălășluiește
întotdeauna Dumnezeu fiindcă altfel poporul dispare. Însă aceasta
este o altă discuție pe care o vom purta poate cu alt prilej.

Rep. Victor Roncea: Vă mulțumim și vă așteptăm la ActiveNews pentru continuarea dialogului pe aceste teme.

Citiți și Acad. Ilie Bădescu: Despre mărturisire. Ideologiile care distrug lumea. Pe cine mărturisește corectul politic? Noul globalism si corectitudinea politică. Elite malefice și elite harismatice (I)

Acad. Ilie Bădescu: Despre mărturisire. Ideologiile care distrug lumea. Soldatul noilor agresiuni. Corectitudinea politică, cultura morții și statul magic. Putin și Schwab (II)

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *