
ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
Dat fiind că incidentul a avut loc in imediata apropiere a danei, traficul naval nu a fost periclitat, au transmis reprezentanții Portului Constanța. Autoritatea Navală Română a dispus efectuarea unei anchete. Momentan, există două ipoteze cu privire la acest incident: ori încărcarea defectuoasă a mărfii, ori apariția unei fisuri care a făcut ca barja să ia apă și să se scufunde.
Barja era din Germania și avea proprietar sârb. Cele 1.500 de tone de cărbune erau aduse din Rusia și ar fi trebuit să ajungă în Serbia. Muncitorii au montat un limitator pentru ca marfa să nu ajungă în larg. La suprafața apei au apărut urme de ulei, motiv pentru care a fost sesizată Garda de Mediu. Autoritatea Navală Română a luat legătura cu armatorul pentru a scoate cărbunele și pentru a aduce barja pe linia de plutire.