
ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
ACTUALIZARE: Conform unei informații difuzate în mediul online de co-președintele AUR George Simion, Certificatul verde a fost deja introdus pe Ordinea de zi la Cameră. La cererea deputatului USR Ionuț Moșteanu, s-a introdus pe ordinea de zi a Camerei Deputaților proiectul de lege privind Certificatul verde la locul de munca (PLX nr 545/2021). Avocatul Elena Radu avertizează că VOR SA ÎNCALCE TOATE PROCEDURILE PARLAMENTARE.
Termenul pentru depunerea amendamentelor era 12 noiembrie 2021. Termenul pentru întocmirea raportului de către Comisii era 19 noiembrie 2021: http://cdep.ro/pls/proiecte/. Ședințele comisiilor nu pot avea loc înainte de expirarea termenului pentru depunerea amendamentelor, potrivit art. 53 alin 1 din Regulamentul Camerei Deputaților.
Nu este foarte clar dacă va intra la ora 16.00 la dezbateri în plenul Camerei Deputaților sau și la vot. Vom reveni cu amănunte.
Avocatul Elena Radu trage un semnal de alarmă: NU ÎI PUTEM LĂSA SĂ ÎȘI BATĂ JOC DE NOI ÎN HALUL ĂSTA.! AȘA CEVA ESTE INADMISIBIL. SUNAȚI DEPUTAȚII, SUNAȚI LIDERII DE GRUP, SUNAȚI LIDERII DE PARTIDE, TRIMITEȚI SMS URI, EMAILURI, PROTESTATI!”
Știrea inițială ActiveNews: Parlamentul nu poate adopta nici o lege prin care să se introducă Certificatul verde înainte de a se efectua investigații pentru a se stabili dacă vaccinurile COVID-19 aflate în stoc prezintă sau nu pericol pentru sănătatea cetățenilor. PLÂNGERE DIICOT
După respingerea de la Senat, Comisiile Camerei Deputaților – ca for decizional – au în lucru controversatul proiect de segregare a românilor prin așa-numitul certificat verde, în realitate o formă mascată de vaccinare obligatorie cu seruri experimentale care produc profituri de sute de miliarde de euro companiilor producătoare. Campania de vaccinare declanșată în urmă cu un an în întreaga lume decurge fără ca cel care se vaccinează să fie asigurat în vreun fel în cazul unor efecte adverse care pot să includă chiar și moartea. Practic, în ciuda faptului că Guvernul României și companiile producătoare de seruri experimentale Covid susțin și ne asigură că vaccinul respectiv este „sigur și eficient”, nimeni nu își asumă răspunderea pentru eventualele riscuri ce pot decurge din vaccinare. Fiecare se vaccinează pe propria răspundere. Având în vedere această anomalie, ActiveNews prezintă în atenția parlamentarilor, a autorităților și a tuturor cetățenilor interesați, un compendiu de studii privind conținutul și efectele acestor seruri cât și o Sesizare
penală către DIICOT care poate fi depusă de orice cetățean, dacă consideră
necesar și dacă are aceleași suspiciuni cu privire la reacții adverse care pot culmina până la decesul unui persoane.
Până
în prezent, au fost înregistrate la cele două camere ale
Parlamentului României mai multe proiecte de lege care prevăd
condiționarea sau exercitarea drepturilor și cetățenilor
fundamentale ale cetățenilor români prin deținerea și
prezentarea Certificatului digital al UE privind Covid-19, respectiv:
a) Proiect
de lege pentru aprobarea Ordonanței de urgențã a Guvernului
nr.68/2021 privind adoptarea unor măsuri pentru punerea în aplicare
a cadrului european pentru eliberarea, verificarea și acceptarea
certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID pentru a
facilita libera circulație pe durata pandemiei de COVID-19înregistrat la Senat sub nr. L278/2021 și, ulterior, la Camera
Deputaților sub nr. PL-x nr. 393/2021;
b) Proiect
de lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.19/2021 pentru
modificarea și completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri
pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 și
pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul
sănătății, înregistrat la Senat sub nr. L335/2021 și, ulterior, la Camera
Deputaților sub nr. PL-x nr. 486/2021;
c) Propunere
legislativă privind stabilirea unor măsuri în domeniul sanitar, pe
perioada stării de alertă, pentru personalul din cadrul unor
unități publice și private, înregistrată
la Camera Deputaților sub nr. Pl-x 545/2021.
Toate
aceste proiecte de lege prevăd, printre altele, exercitarea tuturor
sau a unora dintre drepturile și libertățile cetățenilor români
de prezentarea, printre altele, a unei dovezi de vaccinare împotriva
virusului Sars-Cov-2.
În
toate discursurile publice se recunoaște că aceste proiecte de lege
care prevăd obligativitatea certificatului verde la nivel național
reprezintă o modalitate de presiune asupra cetățenilor pentru a se
vaccina.
Față
de susținerile și declarațiile publice privitoare la vaccinurile
COVID-19 în cadrul campaniei de vaccinare de-a lungul timpului,
există suspiciuni că vaccinurile care se află în stocul statului
român ar putea să fie contaminate, să fie contrafăcute sau să nu
conțină componentele prevăzute în prospecte ceea ce ar putea avea
impact asupra vieții și stării de sănătate a cetățenilor
români odată cu administrarea acestor vaccinuri.
Din
acest motiv este necesar ca înainte de supunerea votului Camerei
Deputaților a acestor proiecte de lege să se facă investigații
pentru a se stabili calitatea și componentele dozelor de vaccin
aflate în stocul statului român.
În
caz contrar, dacă se va legifera introducerea obligativității
certificatului verde în România (vaccinarea obligatorie indirectă),
iar ulterior se va constata că exista o problemă cu privire la
aceste vaccinuri cu impact asupra stării de sănătate a
cetățenilor, parlamentarii vor fi direct răspunzători pentru că
au adoptat legi care au contribuit la afectarea stării de sănătate
a cetățenilor, contrar scopului declarat (că în această
modalitate ar fi ajutat la combaterea pandemiei și că au adoptat
legi pentru sănătatea populației).
Prezentăm
în cele ce urmează o sesizarea penală în care sunt prezentate
suspiciunile cu privire la săvârșirea unor infracțiuni legate de
vaccinurile COVID-19, în contextul în care certificatul verde reprezintă o modalitate mascată de impunere a vaccinării obligatorii.
Sesizarea
penală poate fi depusă de orice cetățean, dacă consideră
necesar și dacă are aceleași suspiciuni.
Către
Direcția
de Investigare a Criminalității Organizate
Direcția
Centrală
Adresa:
Calea Griviței, Nr. 24, Sector 1
Tel:
021 412 31 96 , 021 412 32 59
E-mail:contact@diicot.ro
Domnule
Procuror-șef,
Subsemnatul
…. cu domiciliul în …. având CNP: …..,
în
temeiul art. 289, 290 Cod procedură penală, formulez următoarea
SESIZARE
PENALĂ
Împotriva:
1)
BioNTech Manufacturing GmbH
cu sediul în Kupferbergterrasse 17 – 19, 55116 Mainz, Germaniași Pfizer Manufacturing Belgium NV cu
sediul în Rijksweg 12, 2870 Puurs, Belgia, fabricanți
ai vaccinului COVID-19 denumit Comirnaty,
precum și a reprezentanților acestor producători;
2)
Rovi Pharma Industrial Services, S.A. cu sediul în Paseo de Europa, 50, 28703. San Sebastián de los
Reyes, Madrid, Spaniași
Recipharm Monts, 18 Rue de Montbazon, Monts, Franța 37260,fabricanți
ai vaccinului COVID-19 denumit Spikevax,
precum și a reprezentanților acestor producători;
3) AstraZeneca
Nijmegen B.V. cu
sediul înLagelandseweg
78, Nijmegen, 6545CG, Olanda, fabricant
al vaccinului COVID-19 denumitVaxzevria,
precum și a reprezentanților acestor producători;
4)
Janssen Biologics B.V. cu
sediul în Einsteinweg 101, 2333 CB Leiden, Olanda și Janssen
Pharmaceutica NV cu sediul în Turnhoutseweg 30, 2340 Beerse, Belgia, fabricanți
ai vaccinului COVID-19 denumit Janssen,
precum și a reprezentanților acestor producători;
în
calitate de autori pentru săvârșirea infracțiunii defalsificarea
sau substituirea de alimente sau produse prev.
și pedepsită de art. 357 alin. (2) C.pen. potrivit
căruia ”Prepararea,
oferirea sau expunerea spre vânzare de medicamente contrafăcute sau
substituite care sunt vătămătoare sănătății se pedepsește cu
închisoarea de la 6 luni la 5 ani și interzicerea exercitării unor
drepturi”
și
împotriva:
5)
BioNTech Manufacturing GmbH cu
sediul în An der Goldgrube 12, 55131, Mainz, Germania, Telefon: +49
6131 9084-0, Fax: +49 6131 9084-2121, service@biontech.de,deținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului
Covid-19 denumit Comirnaty, precum și a reprezentanților acestora;
6)
MODERNA BIOTECH SPAIN, S.L. cu
sediul în Calle Monte Esquinza 30, 28010 Madrid, Spania,deținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului
Covid-19 denumit Spikevax, precum și a reprezentanților acestora;
7)
AstraZeneca AB cu
sediul în SE-151 85 Södertälje, Suediadeținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului
Covid-19 denumit Vaxzevria, precum și a reprezentanților acestora;
8)
Janssen-Cilag International NV cu
sediul în Turnhoutseweg 30, B-2340 Beerse, Belgia, deținătorul
autorizației de punere pe piață al vaccinului Covid-19 denumit
Janssen, precum și a reprezentanților acestora,
în
calitate de autori pentru săvârșirea infracțiunii decomercializare
de produse alterate prev.
și pedep. de art. 358 alin. (3) C.pen. potrivit
căruia ”Vânzarea
de medicamente cunoscând că sunt contrafăcute, alterate ori cu
perioada de valabilitate depășită, dacă sunt vătămătoare
sănătății ori și-au pierdut în tot sau în parte eficiența
terapeutică, se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și
interzicerea exercitării unor drepturi.”
Totodată,
solicităm efectuarea de cercetări penale pentru a se stabili dacă:
- toate persoanele menționate anterior au săvârșit infracțiunea de înșelăciune cu consecințe deosebit de grave prev. și ped. de art. 244 c.p. rap la art. 309 c.p.;
- reprezentanții instituțiilor și autorităților publice din România care au achiziționat aceste vaccinuri și care promovează campania de vaccinare în România sunt complici ai producătorilor și deținătorilor autorizațiilor de punere pe piață a acestor vaccinuri;
- toate persoanele menționate anterior au săvârșit infracțiunea de grup infracțional organizate și ped. de art. 367 c.p.;
Pentru
următoarele
MOTIVE
1.
În fapt,
Subsemnatul
sunt cetățean român.
Din
luna mai 2021, prin Hotărârile de Guvern prin care s-a prelungit
starea de alertă s-au introdus măsuri prin care s-au condiționat
drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor români,
inclusiv ale subsemnatului, de dovada vaccinării împotriva COVID
-19.
Cu
toate că întreaga campanie de vaccinare a constat în asigurări
date cetățenilor că vaccinurile COVID-19 sunt foarte bune și că
nu se mai îmbolnăvi, că nu vor mai avea forme grave și nu vor mai
deceda, am constatat că în realitate lucrurile stau total altfel,
așa cum voi prezenta în continuare.
Or,
toate cele pe care le voi prezenta în continuare mi-au trezit
suspiciunea că este posibil să se fi săvârșit unele infracțiuni
cu privire la vaccinurile COVID-19 cu consecințe asupra stării de
sănătate a tuturor cetățenilor, motiv pentru care am considerat
necesar să formulez prezenta sesizare, astfel încât să se facă
investigațiile necesare.
Potrivit
art. 699 pct. 5 din Legea nr. 95/2006, vaccinul
este un medicament imunologic.
În
România, sunt disponibile 4 astfel de vaccinuri, respectiv:
Comirnaty, Spikevax, Vaxzevria, Janssen, ele primind autorizație de
punere pe piață (condiționată) la nivel european potrivit
procedurii centralizate prevăzute de Regulamentul
Consiliului și Parlamentului European nr. 726/2004.
Organismul
de autorizare este Agenția Europeana a Medicamentelor (EMA), pe
site-ul căreia se află postate toate informațiile privind aceste
vaccinuri (prospecte, efecte adverse, etc).
Potrivit
prospectelor publicate pe site-ul Agenției Naționale a
Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România la data de
24.10.2021, aceste vaccinuri conțin:
a)
Comirnaty conține:
–
Substanța activă este vaccin de tip ARNm COVID-19. După diluare,
flaconul conține 6 doze a câte 0,3 ml, fiecare cu 30 micrograme
ARNm;
–
Celelalte componente sunt:
((4-hidroxibutil)azanediil)bis(hexan-6,1-diil)bis(2-hexildecanoat)
(ALC-0315); 2-[(polietilenglicol)-2000]-N,N-ditetradecilacetamidă
(ALC-0159); 1,2-Distearoil-sn-glicero-3-fosfocolină (DSPC);
colesterol; clorură de potasiu; dihidrogenofosfat de potasiu;
clorură de sodiu; fosfat disodic dihidrat; sucroză; apă pentru
preparate injectabile.
b)
Spikevax: Substanța
activă din Spikevax este ARNm care codifică proteina de suprafață
a SARS-CoV-2. ARNm este integrat în nanoparticulele lipidice SM-102.
Spikevax
conține:
–
flacon multidoză care conține 10 doze a câte 0,5 ml;
–
O doză (0,5 ml) conține 100 de micrograme de ARN mesager (ARNm)
(integrat în
nanoparticulele
lipidice SM-102);
–
ARN mesager (ARNm) monocatenar, cu capăt 5′, produs prin utilizarea
unei transcripții in vitro, acelulare, de la modele de ADN
corespunzătoare, ce codifică proteina virală de suprafață (S) a
SARS-CoV-2;
–
Celelalte componente sunt lipidă SM-102 (heptadecan-9-il
8-{(2-hidroxietil)[6-oxo-6-(undeciloxi)hexil]amino}octanoat),
colesterol, 1,2-distearoil-sn-glicero-3-fosfocolină (DSPC),
1,2-dimiristoil-rac-glicero-3-metoxipolietilen-glicol-2000 (PEG2000
DMG), trometamol, clorhidrat de trometamol, acid acetic, acetat de
sodiu trihidrat, sucroză, apă pentru preparate injectabile.
c)
Vaxzevria – o doză (0,5 ml) conține:
–
Adenovirus preluat de la cimpanzeu care codifică glicoproteina S
(spike) a SARS-CoV-2 (ChAdOx1-S)*, nu mai puțin de 2,5 × 108
unități infecțioase (U Inf.)
*Produs
în celule renale de embrion uman modificate genetic (HEK), linia
celulară 293 și prin tehnologia ADN recombinant.
Acest
medicament conține organisme modificate genetic (OMG).
–
Celelalte componente sunt L-histidină, clorhidrat de L-histidină
monohidrat, clorură de magneziu hexahidrat, polisorbat 80 (E 433),
sucroză, edetat disodic (dihidrat), apă pentru preparate
injectabile (vezi pct. 2 „Vaxzevria conține sodiu și alcool”).
c)
Janssen conține:
–
Substanța activă este adenovirusul tip 26 care codifică
glicoproteina spike* a SARS-CoV-2 (Ad26.COV2-S), nu mai puțin de
8,92 log10 unități infecțioase (U Inf.) în fiecare doză de 0,5
ml.
*Produs
în Linie de Celule PER.C6 TetR prin tehnologie ADN recombinant.
Acest
vaccin conține organisme modificate genetic (OMG).
–
Celelalte componente (excipienți) sunt:
–
cutie cu 10 flacoane: 2-hidroxipropil-β-ciclodextrină (HBCD), acid
citric monohidrat, etanol, acid clorhidric, polisorbat 80, clorură
de sodiu, hidroxid de sodiu, citrat trisodic dihidrat, apă pentru
preparate injectabile (vezi pct. 2 COVID-19 Vaccine Janssen conține
sodiu și COVID-19 Vaccine Janssen conține etanol).
–
cutie cu 20 de flacoane: 2-hidroxipropil-β-ciclodextrină (HBCD),
acid citric monohidrat, etanol, acid clorhidric, polisorbat 80,
clorură de sodiu, hidroxid de sodiu, apă pentru preparate
injectabile (vezi pct. 2 COVID-19 Vaccine Janssen conține sodiu și
COVID-19 Vaccine Janssen conține etanol).
Cu
toate acestea, există suspiciuni întemeiate că aceste vaccinuri ar
putea fi falsificate sau contrafăcute și că ar pune in pericol
viața si sănătatea cetățenilor.
Astfel,
vaccinul este un medicament imunologic, iar potrivit definiției din
monografia generală din Farmacopeea Europeană (FE): vaccinurile de
uz uman sunt medicamente care conțin antigeni capabili să inducă
la om o imunitate specifică și activă față de un agent infecțios
sau față de toxina sau antigenul elaborate de acesta.
Cu
toate acestea, am constatat că cele 4 vaccinuri COVID-19
administrate în România nu conferă o imunitate specifică
cetățenilor Români care au fost vaccinați. Mai ales în lunile
septembrie și octombrie 2021 am constatat că există un număr
semnificativ de cetățeni care s-au infectat cu virusul Sars-Cov-2
și/sau au decedat după ce le-au fost administrate aceste vaccinuri.
Astfel,
conform informațiilor furnizate de Institutul Național de Sănătate
Publică pe site -ul său, respectiv:
- conform ”Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 octombrie 2021”. Dintre acestea, 127 (70.17%) erau vaccinate cu Pfizer, 19 (10.50%) cu Moderna, 13 (7.18%) cu Astra Zeneca și 22 (12.15%) cu Johnson&Johnson.”:”În luna septembrie, la un număr de 181 persoane(0.53% din totalul persoanelor care au avut un test pozitiv de infecție cu virusul SARS-CoV-2, fiind vaccinate cu schema completă) a survenit decesul
- Conform ”Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 noiembrie 2021”.”:”În luna octombrie, la un număr de 789 persoane(reprezentând 0.8% din totalul persoanelor vaccinate anterior cu schemă completă de vaccinare, care au avut un test pozitiv de infecție cu virusul SARS-CoV-2 în această lună) a survenit decesul. Dintre acestea, 532 (67.4%) erau vaccinate cu Pfizer, 35 (4.4%) cu Moderna, 34 (4.4%) cu Astra Zeneca și 188 (23.8%) cu Johnson&Johnson
Cu
toate că se menționeze de către INSP că niciunul dintre decese nu
s-a datorat vaccinării, nu știu cum s-a concluzionat în acest
sens, în condițiile în care:
–
potrivit ”emisă de INSP: Metodologiei
de supraveghere a sindromului respirator acut cu noul coronavirus
(COVID-19), Actualizare 23.08.2021”
Deces
cauzat de COVID-19”
Decesul
cauzat de COVID-19 este definit ca decesul survenit la un pacient
confirmat cu COVID-19, cu excepția situațiilor în care există o
altă cauză clară de deces care nu poate fi în relație cu
COVID-19 (ex.traumatism, hemoragie acută majoră, infarct miocardic
acut, accident vascular cerebral acut, septicemie cu germen
identificat prin hemocultura etc) și la care nu a existat o perioadă
de recuperare completă între boală și momentul decesului.
Decesul
la un pacient confirmat cu COVID-19 nu
poate fi atribuit unei boli pre-existente(de ex. cancer, afecțiuni hematologice etc.) și
COVID-19 trebuie raportat ca și cauză a decesului, independent de
condițiile medicale pre-existentecare se supectează că au favorizat evoluția severă a COVID-19.
COVID-19
trebuie menționat pe certificatul de deces drept cauză a decesuluipentru toate persoanele decedate la care COVID-19 a cauzat sau se
presupunecă
a cauzat sau a contribuit la deces.”
– potrivit
Protocolului specific privind managementul în caz de deces al
pacienților infectați cu noul coronavirus (SARS-CoV2) aprobat prin
Ordinul Ministerului Sănătății nr. 436/2021:
și este de evitat din cauza riscurilor de transmitere a bolii
infectocontagioase, posibile în condițiile exercitării profesiei
la personalul medical.” În
cazurile spitalizatepentru care în perioada internării în unitatea sanitară seconfirmă
(reconfirmă)diagnosticul
de infecțiecu
noul coronavirus (SARS-CoV2), evoluția fiind urmată de deces,autopsia
anatomopatologică a cadavrului pentru a confirma/preciza sau
completa diagnosticul clinic de deces deja
confirmat prin analize de laborator (teste specifice) nu
mai este necesară
Certificatul
medical constatator al decesului va fi completat și eliberat de
către medicul curant al pacientului din secția de spital. Sunt
permise autopsiile efectuate în scop științific conform
protocolului de cercetare autorizat în cadrul fiecărei unități
sanitare, cu respectarea măsurilor de protecție prevăzute în
prezentul protocol.
Decesul
în unitatea sanitară cu paturi al persoanelor care au fost
confirmate pozitiv pentru infecția COVID-19 și diagnosticul de
deces cu infecție cu noul coronavirus(SARS-CoV2) pot
fi declaratecazuri medico-legale strict
în conformitate cu art. 185 din Legea nr. 135/2010privind Codul de procedură penală, cu modificările și
completările ulterioare (NCPP); în aceste cazuri, se va anunța în
cel mai scurt timp instituția medico-legală competentă pentru
dispunerea ridicării cadavrului și efectuarea
autopsiei medico-legale.
Prezentul
protocol specific se aplică în mod similar și următoarelor cazuri
de deces, acestea fiind considerate decese ale pacienților infectați
cu noul coronavirus (SARS-CoV2), confirmate ca fiind pozitive:
a)persoanelor
aflate în izolare la domiciliu, aflate în evidența direcțiilor de
sănătate publică;
b)persoanelor
aflate în carantină, aflate în evidența direcțiilor de sănătate
publică și a altor instituții ale statului.
În
situațiile de mai sus, atunci când
nu se dispune autopsia medico-legală, în concordanță cu
prevederile art. 185 din NCPP, medicul de familie va elibera
certificatul medical constatator al decesului, în baza fișei
medicale a pacientului.
c)persoanelor
internate în spital suspecte de infectare cu COVID-19, la care nu
s-a efectuat testarea pentru confirmare.
În
această situație, certificatul
medical constatator al decesului va putea fi completat și eliberat
de către medicul curant al pacientului din secția de spital, dacă
nu se dispune efectuarea autopsiei medico-legale.
…
1.
Măsuri care privesc bolnavul infectat cu noul coronavirus
(SARS-CoV2) în cazul în care prezintă simptome
severe de boală
În
unitatea sanitară cu paturi, medicul curant sau un cadru medical
desemnat de acesta va anunța instituția de medicină legală
competentă, încă din timpul vieții pacientului care prezintă
semne severe de boală, dacăse
încadrează în cazurile în care se dispune autopsia medico-legală
conform art. 185 din NCPP.
În situația în care pacientul decedeazăși
există suspiciuni cu privire la decesul pacientului infectat cu noul
coronavirus(SARS-CoV2) confirmat
prin teste de laborator,altele
decât decesul prin acțiunea bolii virale,
se va anunța în cel mai scurt timp instituția medico-legală
competentă și organele judiciare pentru dispunerea ridicării
cadavrului și efectuarea autopsiei medico-legale.”
În
ceea ce privește persoanele vaccinate cu schema completă:
- potrivit ”.”; Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 octombrie 2021”:”În intervalul 1 – 30 septembrie 2021, un număr de 33.976 persoane cu schemă completă de vaccinare, au avut un test pozitiv de infecțiecu virusul SARS-CoV-2. 73.70% au fost vaccinate cu Pfizer Biontech, 4.62% au fost vaccinate cu Moderna, 13.62% cu Astra Zeneca și 10.13% cu Johnson&Johnson
- potrivit ”Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 noiembrie 2021”: ”În intervalul 1 – 31 octombrie 2021, un număr de 97.272 persoane cu schemă completă de vaccinare*, au avut un test pozitiv de infecție cu virusul SARS-CoV-2. 67.3% au fost vaccinate cu Pfizer Biontech, 5.0% au fost vaccinate cu Moderna, 12.4% cu Astra Zeneca și 15.3% cu Johnson&Johnson.”
Se
poate constata astfel că un număr semnificativ de persoane
vaccinate cu schema completă s-au infectat cu virusul Sars-Cov-2
ulterior vaccinării.
Mai
mult, conform unor informații apărute în spațiul public, aceste
vaccinuri ar conține și alte substanțe/compuși decât cei care
sunt menționați în prospect. În acest sens, depun un raport de
examen microscopic optic și electronic efectuat de Universitatea de
Almeria din Spania, potrivit căruia s-a identificat oxid de grafen
în vaccinul Comirnaty (Pfizer). Verificând pe site-ul Universitatii
de Almeria Spania (www.ual.es), am
găsit acest raport accesând link -ul indicat in raport pentru
verificare:https://verificarfirma.ual.es/verificarfirma/code/wHN2x8tkKPsiSy/ilL6TwQ==.
În
mediul public, pe internet, și celelalte vaccinuri ar conține
și/sau alte componente decât cele menționate în prospect.
Mai
mult decât atât, au existat comunicate ale EMA sau articole de
presa potrivit cărora unele vaccinuri sau substanțe din vaccinuri
au fost contaminate. Spre exemplu:
- vaccinul Moderna: la 1 septembrie 2021, au apărut mai multe articole de presăpotrivit cărora Moderna a retras mai multe loturi de vaccin COVID-19 livrate către Japonia, ca urmare a faptului că în urma unei investigații s-a descoperit că unele fiole au fost contaminate cu oțel inoxidabil;
- vaccinul Jassen: la 11 iunie 2021, EMA a dat un comunicat de presăpotrivit căruia un lot de substanță activă pentru vaccinul COVID-19 Janssen a fost contaminat cu materiale pentru un alt vaccin fabricat în același loc. Contaminarea a avut loc la un loc de fabricație pentru substanța activă din Maryland, Statele Unite, deținută de Emergent Biosolutions. Lotul în cauză nu era destinat pieței UE.
Comitetul
Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea
împotriva Covid-19 a emis o precizare de presă.”,
la 30.09.2021, potrivit căreia ”EMA
a extins perioada de valabilitate pentru vaccinul Pfizer/BioNTech. În
urma analizării datelor noi de stabilitate, Agenția Europeană
pentru Medicamente (EMA) a extins de la 6 luni la 9 luni perioada de
valabilitate pentru vaccinul Comirnaty produs de compania
Pfizer/BioNTech. Această decizie se aplică și loturilor fabricate
și eliberate anterior datei de 10 septembrie, depozitate în
centrele naționale la temperaturi cuprinse între -90 grade Celsius
și -60 grade Celsius
Cu
toate acestea, pe site -ul EMA nu am identificat un comunicat de
presă din care să reiasă că această extindere de valabilitate
s-ar aplica și pentru loturile de vaccin fabricate anterior datei de
10.09.2021.
Toate
cele menționate anterior, precum și numărul mare de infectări și
decese al persoanelor vaccinate cu schema completă îmi creează
suspiciunea că pot exista vaccinuri COVID-19 falsificate,
contrafăcute sau substituite care au fost preparate sau oferite
către statul român de către producătorii de vaccinuri și care
pot pune în pericol sănătatea cetățenilor români.
Totodată,
mi-a fost creată și suspiciunea că au fost vândute către statul
român vaccinuri COVID-19 cunoscând că sunt contrafăcute, alterate
sau cu perioada de valabilitate depășită care sunt vătămătoare
sănătății sau care și-au pierdut în tot sau în parte eficiența
terapeutică (de imunizare).
Din
acest motiv am formulat prezenta sesizare pentru a se face
investigații în acest sens.
În
cazul în care în urma cercetărilor care se vor efectua în cauză
se va constata că există vaccinuri COVID-19 falsificate,
contrafăcute sau substituite care au fost preparate sau oferite spre
vânzare către statul român de către producătorii de vaccinuri
sau au fost vândute astfel de vaccinuri statului român cunoscând
că sunt contrafăcute, alterate sau cu perioadă de valabilitate
depășită, solicit și efectuarea de cercetări sub aspectul
infracțiunii de înșelăciune prevăzută și pedepsită de art.
244 c.p.
Totodată,
vă sesizez unele relații care există între cele acționarii
principali ai producătorilor celor 4 vaccinuri Covid-19 care se
administrează în România, precum și între aceștia și
decidenții care gestionează pandemia la nivel mondial și european,
ceea ce trezește suspiciuni în privința existenței unui grup
infracțional organizat constituit pentru săvârșirea
infracțiunilor potențiale sesizate prin prezenta.
Astfel,
în ceea ce privește producătorii celor 4 vaccinuri COVID-19
menționez că societățile-mamă ale producătorilor sunt cotate pe
piața Nasdaq. Conform informațiilor prezentate pe site-ul Nasdaq:
a)
MODERNA este cotată pe Nasdaq:.
Acționari importanți
–
BAILLIE GIFFORD & CO
–
BLACKROCK INC.
–
Flagship Pioneering Inc.
–
VANGUARD GROUP INC
b)
BIONTECH (vaccin Pfizer) este cotată pe Nasdaq:.
Acționari importanți
–
BAILLIE GIFFORD & CO
–
PRIMECAP MANAGEMENT CO/CA/
–
Price T Rowe Associates Inc /Md/
–
Fmr Llc
–
Artisan Partners Limited Partnership
–
BILL & MELINDA GATES FOUNDATION
c)
ASTRAZENECA este cotata Nasdaq:.
Acționari importanți
–
Price T Rowe Associates Inc /Md/
–
PRIMECAP MANAGEMENT CO/CA/
–
WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP
–
Capital International Investors
–
Fisher Asset Management, Llc
d)
JOHNSON & JOHNSON este cotată Nasdaq:.
Acționari importanți
–
VANGUARD GROUP INC
–
BLACKROCK INC.
–
State Street Corp
–
Geode Capital Management, Llc
–
State Farm Mutual Automobile Insurance Co
–
WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP
Se
poate observa astfel că există acționari importanți comuni:
–
pentru producătorii Moderna si Pfizer: BAILLIE GIFFORD & CO
(fond de investiții):
care, în noiembrie 2020 a devenit asociat cu Bill & Melinda
Gates Foundation în Butterfly Network
–
pentru producătorii Moderna si Johnson &Johnson: BLACKROCK INC.
+ VANGUARD GROUP INC
–
pentru producătorii Biontech și AstraZeneca: PRIMECAP MANAGEMENT
CO/CA/
–
pentru producătorii AstraZeneca și Johnson & Johnson:
WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP
Producătorul
vaccinului COVI-19 Pfizer are ca acționar important: BILL &
MELINDA GATES FOUNDATION, care este:
–
Finanțator al OMScu 10,47% din bugetul OMS de 9 miliarde USD in anul 2020;
–
Fondator CEPIcare este finanțator al OMS cu 6,53% din bugetul OMS de 9 miliarde
USD in anul 2020. care are ca program Acceleratorului accesului la instrumentele de
combatere a COVID-19 (ACT), care are unul dintre piloni: mecanismul
COVAX (achiziționarea a 2 miliarde de doze până la sfârșitul
anului 2021),.
Totodată, coordonatorul mecanismului Covax este fundatia GAVI
–
sponsor Comisia Europeana, in 2019, cu 45.178.000 USD în anul 2019
și 500.000 USD în anul 2020.
Totodată,
în ceea ce privește studiile și recomandările pe care le-a emis
ECDC (Centrul European pentru prevenirea și Controlul Bolilor) la
nivelul Uniunii Europene, parte din acestea au fost fundamentate pe
studii efectuate de specialiști care au fost sponsorizate de
producătorii de vaccinuri COVID-19, specialiștii care le-au
efectuat au fost sponsorizați de producătorii de vaccinuri COVID-19
sau erau acționari ai producătorilor de vaccinuri COVID -19. În
acest sens, exemplificativ invocăm documentul postat pe site-ul ECDC
intitulat ”RISK
ASSESSMENT, Assessing SARS-CoV-2 circulation, variants of concern,
non-pharmaceutical interventions and vaccine rollout in the EU/EEA,
15th update, 10 June 2021”pentru a fi observate referințele (sursele luate în calcul de
ECDC). În aceste studii se menționează la rubrica conflict de
interese se prezintă cele prezentate.
În
ceea ce privește eventuala complicitate a reprezentanților
instituțiilor și autorităților publice romane:
În
perioada pandemiei Guvernul României a achiziționat 120 milioane
doze de vaccin.
Conform
Institutului Național de Statistică populația rezidentă a
României este de circa 19 milioane. La momentul începerii
achiziționării vaccinurilor COVID-19, acestea erau destinate doar
populației majore. Deci de el putea beneficia de vaccin circa 15
milioane cetățeni români.
Cele
2 doze de vaccin preconizate a fi schema completă de vaccinare ne
duc la cifra de 30 milioane doze, ceea ce nu justifică deloc
achiziția unor doze de vaccin de aproximativ 4 ori mai mare decât
necesarul.
Dacă
între cele 120 milioane doze achiziționate de statul român luăm
în considerare că vaccinul Johson &Johnson se administrează
în prezent în doza unică pe schema completă, numărul de doze
necesare pentru toată populația rezidentă a României era și mai
mic.
Toate
comunicările autorităților și instituțiilor publice cu
competente în aceasta sferă și declarațiile publice ale
reprezentanților acestora toate au fost total sau parțial
neadevărate în sensul că:
a)
deși s-a spus ca vaccinul oferă imunitate împotriva bolii, acest
lucru a fost negat de datele statistice comunicate ulterior;
b)
deși a fost susținută ideea ca persoanele vaccinate nu mai
transmit virusul, statisticile oficiale au demonstrat ulterior
contrariul;
c)
persoanelor vaccinate le-a fost inoculata falsa teorie ca în cel mai
rău caz vor contracta o forma ușoară a afecțiunii, lucru contrazis de asemenea de statistici care au indicat un număr
semnificativ de decese si îmbolnăviri urmate de spitalizare în
rândul persoanelor vaccinate;
d)
faptul că schema de vaccinare a fost prezentată inițial ca fiind
compusă din doar 2 doze de vaccin pentru ca ulterior sa fie necesară
a 3-a doză iar schema completă de vaccinare sa rămână în final
deschisă si echivocă.
Or,
nici după ce statisticile periodice care s-au prezentat public chiar
de către autoritățile publice, reprezentanții acelorași
autorități și instituții publice sau a altor autorități
publice, nu au schimbat discursul public, prezentându-le în
continuare cetățenilor date înșelătoare și eronate, susținând
că vaccinul COVID-19 este singura șansă de a scăpa de pandemie,
fără să le comunice cetățenilor și riscurile la care se expun,
inclusiv faptul că se pot infecta în continuare și pot deceda,
chiar dacă realitatea era alta, inoculând astfel o falsă impresie
de siguranță persoanelor vaccinate, cu punerea în pericol a vieții
și sănătății cetățenilor (atât a celor vaccinați, cât și a
celor nevaccinați).
Mai
mult, nu au întreprins demersurile necesare pentru achiziționarea
medicamentelor necesare pentru tratarea persoanelor infectate cu
virusul Sars-Cov-2 (medicamente utilizate de alte state) pentru a se
preîntâmpina astfel evoluția spre forme medii și grave a bolii
COVID-19. Astfel de medicamente nu s-ar regăsit în farmacii, iar
spitalele COVID nu au avut stocuri de astfel de medicamente pentru a
trata pacienții.
Totodată,
nu au comunicat cetățenilor că există posibilitatea de tratare a
formelor ușoare de boală COVID-19 și chiar au criticat public și
au încercat să instige la ură și să persecute medicii care
tratau pacienții COVID-19 cu medicamente.
Suspiciuni
ridică și faptul că în condițiile în care numărul persoanelor
vaccinate care se infectează cu virusul Sars-Cov-2 după vaccinare
este din ce în ce mai mare și se constată că acestea pot să fie
purtătoare ale virusului și să îl transmită altor cetățeni,
reprezentanții autorităților publice nu au luat nicio măsură
pentru a preîntâmpina transmiterea virusului de către persoanele
vaccinate și infectate altor cetățeni, nu dispun testarea acestora
și insistă numai pe vaccinare. Or, această atitudine a
autorităților publice este de neînțeles, acestea părând că nu
încearcă în niciun fel să combată transmiterea virusului în
societate, permițând cetățenilor care s-au vaccinat să se plimbe
liber în societate și să infecteze alte persoane, creându-le
chiar acestora falsa impresie că nu pot să infecteze alte persoane.
Mai mult, se emit acte normative prin care se acordă cetățenilor
care s-au vaccinat ”facilități” pentru a determina alți
cetățeni să se vaccineze.
Folosul
patrimonial pentru autori este clar având în vedere faptul că nu
sunt achiziționate gratuit vaccinurile COVID-19 de statul român,
iar paguba este in detrimentul bugetului statului român, pe de o
parte, păgubit prin achiziții care excedau necesarul de consum al
populației, precum și în detrimentul tuturor cetățenilor români,
în mod indirect, pe de altă parte care vor trebui să contribuie la
bugetul de stat pentru achitarea de către statul român a prețurilor
de achiziție. Totodată, păgubiți sunt și cetățenii care s-au
vaccinat șicare
s-au expus riscului efectelor secundare ale vaccinului care nu si-a
demonstrat eficiența prezentată de reprezentanții autorităților
și instituțiilor publice (imunitate crescută, forme ușoare și
risc spre 0 de deces), ca urmare a potențialelor infracțiuni
sesizate prin prezenta.
Totodată,
având în vedere faptul ca pe site-ul EMA nu exista un anunț
privind procedura și temeiul legal și nici explicația medicală în
privința prelungirii datei de valabilitate a vaccinelor din loturile
de vaccin Comirnaty fabricate anterior datei de 10.09 suspiciunile
populației privind injectarea cu produse medicale expirate apar ca
perfect rezonabile.
Față
de toate aspectele sesizate, vă solicit să întreprindeți toate
demersurile legale care se impun pentru cercetarea de urgență si cu
prioritate maximă a faptelor penale sesizate si sa administrați în
probațiune expertize medicale și analize de laborator care să fie
apte să genereze concluzii privind compușii chimici și termenele
de valabilitate pentru toate tipurile vaccin și pentru toate
loturile de vaccin care se află in prezent în uz pentru populația
din România.
Cercetarea
de urgență și cu prioritate maximă se impune ca urmare a faptului
că în prezent sunt în procedură de legiferare parlamentară mai
multe proiecte de lege, așa cum am prezentat mai sus, care prevăd
condiționarea exercitării drepturilor cetățenilor de dovada
vaccinării COVID-19 (tinzând chiar spre o vaccinare obligatorie),
pe de o parte, și, pe de altă parte, deja Guvernul a impus prin
Hotărâri de Guvern astfel de obligativități, iar în cazul în
care suspiciunile cu privire la săvârșirea infracțiunilor
sesizate prin prezenta se confirmă, sănătatea cetățenilor români
este în pericol iminent.
În
drept,
ne întemeiem prezenta sesizare penală pe dispozițiile art. 289,290
Cod procedă penală, art. 357 alin. (2) c.p. și art. 358 alin. (3)
C.p.,244
c.p. rap la art. 309 c.p., art. 367 c.p. art.
În
probațiune, depun
toate înscrisurile sau informațiile găsite pe site-urile publice
prezentate în prezenta sesizare care mi-au creat suspiciunea cu
privire la potențialele infracțiuni menționate în prezenta
sesizare.
Solicit
administrarea, în probațiune, de expertize medicale și analize de
laborator care sa fie apte sa genereze concluzii privind compușii
chimici și termenele de valabilitate pentru toate tipurile vaccin si
pentru toate loturile de vaccin care se afla in prezent în uz pentru
populație, precum și orice alt mijloc de probă care să constate
existența sau inexistența potențialelor infracțiuni invocate în
prezenta sesizare.
Data / Semnătura