Eveniment finance Politică Politics Societate

LEGEA CELOR 5 MINUTE – Avize favorabile: la call-center, inclusiv banci, fara roboti. Apelurile trebuie sa fie preluate de un operator uman (Documente)

Proiectul de lege care prevede ca in cazul reclamatiilor sau solicitarilor de informatii telefonice, inclusiv la banca, prestatorii, prin intermediul unui operator uman, sunt obligati sa preia apelurile in cel mult 5 minute de la initierea acestora, se afla pe ordinea de zi a sedintei de marti, 2 mai 2023.

O lege extrem de necesara, in opinia noastra, avand in vedere ca romanii sunt exasperati de „discutiile” cu robotii, dar si de timpul mare de asteptare pentru a intra in legatura cu un om. Lucru care nu se intampla de fiecare data. Iar romanii se lovesc de aceasta problema in fiecare zi. Stau zeci de minute in asteptare, mai ales la banci, isi tocesc nervii, si unii pierd bani, avand in vedere ca in acest timp ar putea munci.

Potrivit expunerii de motive, intr-o era a vitezei, cand majoritatea lucrurilor pot fi rezolvate de la distanta, printr-un click sau un apel telefonic, majoritatea operatorilor economici ingreuneaza procesul, punand consumatorii in situatia de a pierde minute in sir, in asteptare, pentru a fi preluati de un agent, pentru a-si expune problema sau nemultumirea. Desi au fost eliminate cozile din fata sediilor operatorilor economici, timpul consumatorului este in continuare risipit, fiind pus sa astepte, uneori, zeci de minute la telefon pentru a avea ocazia de a discute cu personalul din cadrul departamentelor pentru relatiile cu publicul.
Astfel, se doreste sa se reglementeze aceasta situatie, astfel incat consumatorii sa nu mai fie nevoiti sa piarda atat de mult timp pentru a cere asistenta, obligand operatorii economici ca apelurile din Call-Center sa fie preluate de un operator uman si nu de un robot, in maximum cinci minute de la initierea apelului.

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *