man Model National Știri

Administrația Federală a Aviației din SUA a lărgit în liniște, fără niciun anunț, cerințele EKG necesare pentru ca piloții să poată zbura. Implicațiile vaccinului COVID, i-ar putea imobiliza pe aceștia la sol

Am discutat despre articolul său intitulat Miocardita: Cândva rară, acum comună, continuă el în articolul exploziv asupra acestei probleme. 

Practic, vaccinurile cauzează leziuni cardiace la cel puțin 2,8% dintre persoanele care se vaccinează. Așadar, 7 milioane de americani au acum inima afectată de vaccinul COVID. El admite că numărul ar putea fi de peste 100M. Faptul că FAA a schimbat „silențios* parametrii EKG pentru piloți sugerează că vaccinul face ca un număr uriaș de piloți să nu treacă testele de screening. Aceasta este o recunoaștere tacită a unei probleme uriașe.

Studiu elvețian efectuat pe 777 de persoane după vaccinare- Din articolul lui Thomas:

Într-un studiu elvețian recent, care nu a fost încă publicat la momentul redactării acestui articol, au fost măsurate nivelurile de troponină la 777 de angajați din spitale care au primit o injecție de rapel după ce anterior primiseră două injecții. În a treia zi după rapel, nivelurile de troponină peste limitele superioare ale normalului au fost observate la 2,8% dintre acești subiecți. În ziua următoare, jumătate dintre nivelurile ridicate de troponină au revenit în limitele normale. Nu au fost disponibile date de urmărire pe termen mai lung.

Acest studiu ridică mai multe întrebări decât răspunsuri. Care ar fi fost nivelurile de troponină la o zi după injectare? S-au rezolvat complet nivelurile de troponină încă ridicate în a patra zi după injectare? Dacă da, cât timp a durat acest lucru? În loc să ne îngrijorăm de faptul că vaccinul a provocat unele leziuni miocardice, lucru recunoscut în mod deschis în studiu, acestea sunt respinse ca fiind lipsite de importanță, deoarece jumătate dintre troponinele crescute au dispărut după 24 de ore. Și, la fel ca în cazul tuturor lucrărilor actuale care minimalizează importanța oricărui efect secundar al vaccinului, oricât de semnificativ ar fi, autorii concluzionează întotdeauna că vaccinul face mult mai mult bine decât rău, fără a mai preciza de ce este valabilă o astfel de concluzie.

De ce au făcut această schimbare?

De ce ar face asta?

Voi face o presupunere educată cu privire la motivul pentru care au făcut asta. Cred că este pentru că au știut că, dacă ar fi păstrat intervalul inițial, prea mulți piloți ar fi trebuit să fie consemnați la sol. Acest lucru ar fi fost extrem de problematic; aviația comercială din SUA ar fi fost grav perturbată. Și de ce au făcut acest lucru în liniște, fără a anunța publicul sau mass-media? Sunt destul de sigur că nu îmi vor spune, așa că voi specula: pentru că nu au vrut ca nimeni să știe. Cu alte cuvinte, vaccinul COVID a rănit grav o mulțime de piloți, iar FAA știe acest lucru și nu a spus nimic, deoarece acest lucru ar fi dat de înțeles țării că vaccinurile sunt nesigure. Și nu ai voie să faci asta.

De ce suntem siguri că vaccinul a fost cel care a făcut-o

Există mai multe indicii care sunt în concordanță cu „a fost vaccinul și nu COVID”: Au fost tăcuți în legătură cu asta. Dacă a fost COVID, poți fi public. Dar vaccinul ar trebui să fie sigur. Momentul. Octombrie 2022 este târziu pentru COVID. Dacă ar fi fost din cauza COVID, s-ar fi întâmplat cu mult înainte. Ei pot face schimbări în fiecare lună. Vaccinul creează mult mai multe leziuni la nivelul inimii decât COVID (care NU creează niciun risc suplimentar conform acestui studiu israelian pe scară largă de 196.992 de adulți nevaccinați după infecția cu Covid). Anecdotic, cardiologii au început să observe daunele doar post-vaccin. Toate decesele subite au început post-vaccin.

Datele care susțin estimarea mea de 20% de daune

S-a făcut un studiu asupra piloților. Acesta a indicat afecțiuni cardiace la peste 20% dintre piloții examinați. 

Studiul din Thailanda a arătat că aproape 30% dintre copii aveau biomarkeri cardiaci anormali după injecție. Dar copiii sunt indestructibili, așa că o rată de 30% de leziuni la copii se traduce într-o rată mai mare pentru adulți. VAERS arată că leziunile cardiace apar la toate vârstele, nu doar la cei tineri:

Concluzie: Cea mai logică concluzie este că FAA știe că inimile piloților națiunilor noastre au fost rănite de vaccinul COVID pe care au fost constrânși să îl ia, numărul piloților afectați este imens, leziunile cardiace sunt extinse, iar siguranța pasagerilor este compromisă prin reducerea standardelor pentru a permite piloților să zboare. Ceea ce ar fi corect ar fi ca FAA să fie sinceră și să recunoască în fața publicului american că vaccinul COVID a provocat leziuni la 20% sau mai mult dintre piloți (pe baza screening-ului EKG limitat), dar mă îndoiesc că va face vreodată acest lucru.

Schimbarea: de la 200 msec la 300 msec și mai departe

Modificările au fost făcute la 24 octombrie 2022 la GUIDE FOR AVIATION MEDICAL EXAMINERS (Ghidul pentru examinatorii medicali de aviație). Iată jurnalul de modificări în care puteți vedea modificările enumerate (a se vedea pagina 4):

Iată care era politica înainte de schimbare. Era doar un singur rând:

 

Iată cum arată începând cu 24 octombrie 2022 (faceți clic pe imagine pentru a vedea contextul):

Deci, acum sunt două rânduri, unul pentru mai puțin de 300 ms (înainte era 200 ms) și un al doilea rând pentru a gestiona 300 ms sau mai mult. Pentru mai multe informații despre această schimbare, consultați Miocardita : Cândva rară, acum comună.

Studiul din Thailanda

În SUA, nu ni se permite să facem teste de laborator pe oameni înainte și după vaccin. Motivul este simplu: ar arăta foarte clar că vaccinurile sunt nesigure. De aceea nu există studii înainte/după în SUA. Nu vor exista niciodată. De ce? Pentru că așa funcționează știința în America de astăzi: nu este etic să proiectezi un studiu care ar putea expune faptul că vaccinurile COVID pe care ne-au obligat să le luăm provoacă rău. Credeți că glumesc în legătură cu modul în care se joacă cu studiile? Ia-ți un exemplar din Turtles All the Way Down și citește doar primul capitol. Vă va deschide ochii.

Chiar dacă nu putem face un studiu înainte/după în SUA, au făcut un astfel de studiu în Thailanda pe 301 copii. Au descoperit că 29,24% dintre participanți au dezvoltat leziuni cardiace la câteva zile după ce au primit a doua injecți

Dar iată care este cea mai importantă parte a acelui studiu pe care nimeni nu o subliniază:

Niciunul dintre testele care au fost făcute în studiul din Thailanda nu a inclus efectuarea unui RMN cardiac cu contrast la toți participanții, deoarece ar fi costisitor și invaziv. Acel test este standardul de aur pentru leziuni cardiace. Cu alte cuvinte, rata de 29% de leziuni a fost o limită inferioară a leziunilor. Dacă ați făcut un RMN cardiac la toți acești copii, veți găsi lucruri pe care nu le veți găsi folosind testele ieftine și ușoare. Poate o mulțime de lucruri.

Rezumat

Cred că rata reală a leziunilor cardiace cauzate de aceste vaccinuri se va dovedi a fi mult peste rata de 29,7% de leziuni cardiace din studiul din Thailanda. La o rată mai conservatoare de 20% de leziuni, ne uităm la 50 milioane de americani cu leziuni cardiace cauzate de injecție. Pe măsură ce se vor face mai multe studii, va fi foarte clar de ce atât de mulți oameni mor subit, în special copii. De asemenea, se va explica și de ce azilurile de bătrâni au pierdut până la 33% din rezidenți în 12 luni, în timp ce înainte pierdeau doar 1 sau 2% pe an. Va explica de ce nu am reușit să găsesc nici măcar un singur azil de bătrâni în care mortalitatea din toate cauzele să fi scăzut după ce au fost lansate vaccinurile. Și va explica de ce niciunul dintre căminele de bătrâni nu a vrut să vorbească cu mine despre ce s-a întâmplat cu oamenii după ce au fost lansate vaccinurile.

Încrederea în CDC și în comunitatea medicală ar trebui să ajungă la fundul sacului după ce se va descoperi cât de mari sunt daunele provocate de aceste vaccinuri.

Faptul că studiul thailandez a fost publicat într-o revistă de specialitate, că au făcut doar evaluări ușor de făcut (care au descoperit doar o parte din daune) și că FAA și-a schimbat în liniște ghidul EKG ar trebui cel puțin să vă deschidă mintea la posibilitatea că aș putea avea dreptate.

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *