man Model National Știri

Un nou studiu publicat de Jurnalul European de Pediatrie arată că 17% dintre adolescenți au acuzat simptome ale bolilor cardiace după ce au primit a doua doză de Pfizer

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!

Un nou studiu publicat de Jurnalul European de Pediatrie demonstrează că 17% dintre adolescenți au prezentat probleme la inimă după ce au primit a doua doză de vaccin Pfizer-BioNTech COVID-19, relatează Daily Veracity.

Studiul a chestionat 7934 de adolescenți cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani care au primit a doua doză de vaccin Pfizer-BioNTech între decembrie 2020 și aprilie 2021.

Rezultatele au arătat că 17% dintre participanți au prezentat cel puțin un simptom de natură cardiacă în decurs de trei săptămâni de la a doua doză, cum ar fi dureri în piept, palpitații și dificultăți de respirație.

Studiul a constatat, de asemenea, că cei cu antecedente de afecțiuni cardiace au fost mai predispuși să experimenteze aceste simptome.

Cercetătorul principal al studiului a menționat că rezultatele sunt îngrijorătoare și că sunt necesare cercetări suplimentare pentru a determina efectele pe termen lung ale vaccinului.

Ea a mai spus că este important ca părinții să fie conștienți de potențialele efecte secundare ale vaccinului și să le discute cu furnizorul lor de servicii medicale.

Studiul a constatat, de asemenea, că simptomele au fost cel mai frecvent resimțite de cei cu vârste cuprinse între 16 și 17 ani și că este mai probabil ca acestea să apară în termen de șapte zile de la a doua doză.

 
Un alt studiu recent publicat în medRxiv a arătat că administrarea mai multor vaccinuri poate crește, de fapt, riscul de a contracta COVID-19.

Studiul a analizat date de la peste un milion de persoane din Statele Unite și a constatat că cei care au primit mai mult de șapte vaccinuri în timpul vieții au avut un risc mai mare de a fi depistați pozitiv la COVID-19.

Studiul a folosit date din National Immunization Survey (Studiul național de imunizare) al Centrelor pentru controlul și prevenirea bolilor, care urmărește numărul de vaccinuri administrate cetățenilor americani.

Cercetătorii au constatat că persoanele care au primit mai mult de șapte vaccinuri au fost mai susceptibile de a fi testate pozitiv pentru COVID-19 decât cele care au primit mai puține vaccinuri.

Riscul de a fi testat pozitiv a crescut cu fiecare vaccin suplimentar. Cercetătorii cred că acest risc crescut se poate datora unui fenomen cunoscut sub numele de „interferență a vaccinurilor”, care apare atunci când diferite vaccinuri interacționează între ele într-un mod care le reduce eficacitatea.

Acest lucru ar putea însemna că vaccinurile pot interfera cu capacitatea organismului de a lupta împotriva infecțiilor, inclusiv a COVID-19.

VIDEO – O reporteriță care a suferit un accident vascular cerebral în direct, recunoaște că a făcut mai mult vaccinuri:

  

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *