
ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!
Deși a fost și rămâne neclar din ce autoritate se trage acest grup de elite globaliste, formal neguvernamentale și de lobby, activitatea respectivă continuă. Înaintea reuniunii din acest an de la Davos, FEM și ceea ce numește Coaliția sa globală pentru siguranță digitală s-au orientat către principii globale privind siguranța digitală, fiind publicată acum o carte albă pe această temă.
Ideea cheie din spatele efortului FEM este că principiile „drepturilor internaționale ale omului”, așa cum sunt ele, pot și ar trebui „transpuse în siguranța digitală, online, și afectează pe toată lumea; atât indivizii, cât și întreprinderile și alte grupuri.
Toate „ajutoarele” retorice obișnuite sunt folosite pentru a justifica și a face – ceea ce de prea multe ori se transformă pur și simplu în restricții de exprimare și chiar în cenzură – acceptabile pentru omul obișnuit: „abordarea” cu succes a problemei ar ajuta la protejarea copiilor de abuzuri, a tuturor de terorism și de discursuri de ură, dar și la abordarea auto-vătămării și a sinuciderii, cam în această ordine.
Înghesuită acolo, totuși, este și „dezinformarea”. În acest context, dar nu este clar definit sau explicat.
Există, de asemenea, platitudinile obișnuite despre „Găsirea unui echilibru” – dar nu de genul la care v-ați aștepta, de exemplu, între viața privată și exploatarea datelor personale, sau între libertatea de exprimare și cenzură.
Nu, FEM dorește un echilibru între „siguranța și confidențialitatea în lumea digitală și libertatea de exprimare”.
„Armata” WEF este, de asemenea, un grup previzibil: parteneriatul „public-privat” înseamnă reunirea unor companii și autorități guvernamentale de reglementare precum Meta, Amazon, Microsoft, Google, ONU, Ofcom din Marea Britanie și o serie de ONG-uri selecte.
O entitate numită Platforma pentru modelarea viitorului mass-mediei, divertismentului și sportului are sarcina de a gestiona „activitatea privind principiile globale”.