Bitcoin Crypto Cryptocurrencies KFC Korea NFT nonfungible tokens TriumphX

KFC Korea și piața TriumphX semnează un acord pentru dezvoltarea conținutului NFT

Piața de divertisment și tokenuri nefungibile TriumphX a semnat un memorandum de înțelegere (MOU) cu gigantul fast-food KFC din Coreea de Sud.

Acordul se va concentra pe cercetarea comună a blockchain-urilor, cu scopul de a integra tehnologiile NFT și de a spori brandul de la priza de pui prăjit.

Potrivit rapoartelor din mass-media locală, KFC Korea intenționează să introducă tehnologia blockchain și NFT în conținutul său de branding. Franciza de fast-food intenționează să emită NFT-uri clienților săi, cuprinzând diferite formate digitale, inclusiv video, artă și grafică și colecții cu metavers.

Know-how-ul TriumphX privind emisiile NFT va fi valorificat pentru a crea și vinde NFT-uri tematice KFC către o bază de clienți care este deja familiarizată cu marca Kentucky Fried Chicken.

Puiul prăjit și KFC sunt populare în Coreea de Sud, cu peste 210 puncte de vânzare la nivel național. Potrivit unui raport SCMP din 2019, în țară existau mai multe restaurante cu pui prăjit decât restaurante McDonald’s și Subway din întreaga lume.

Cross-lanțul TriumphX a colaborat recent cu un număr de artiști și companii de divertisment locale, inclusiv piața de divertisment descentralizată XPOP, fotograful Kim Jung Man și desenatorul Rosa Fantasy.

Legate de: KFC lansează Blockchain Pilot pentru publicitate digitală și cumpărare de mass-media

NFT-urile au explodat în popularitate în 2021, ducând la vânzări de jetoane nefungibile cu 2,5 miliarde de dolari în primele șase luni ale acestui an. Aceasta reprezintă o creștere uriașă față de cele 13,7 milioane de dolari ale vânzărilor pentru aceeași perioadă din 2020.

Coreea nu a ratat nebunia NFT în acest an. Potrivit unui raport al Korea Times din 23 iulie, copii ale unui manuscris neprețuit care detaliază originile și funcționarea sistemului de scriere coreean vor fi vândute ca NFT-uri în ediție limitată. Industria în creștere a K-pop caută, de asemenea, să folosească nonfungibile pentru a promova artiștii pentru a adora fanii.

În ciuda cererii de NFT-uri și cripto în Coreea, a existat o creștere a reglementării industriei activelor digitale în acest an, pe măsură ce câinii de supraveghere financiară scad cu greu pe bursele și piețele nereglementate.

După cum a raportat ieri Cointelegraph, guvernul a declarat că schimburile criptografice vor fi pedepsite dacă nu s-au înregistrat voluntar la autoritățile țării până la 24 septembrie.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *