Life Lifestyle man National Politics Technology

Care simptome după vaccinarea împotriva COVID-19 sunt periculoase

CHIȘINĂU, 20 iul – Sputnik. Dacă persoana vaccinată are febră timp de câteva zile după ce a fost vaccinul împotriva coronavirusului, acest lucru poate fi dovada infectării cu COVID-19 în perioada de vaccinare. Informația a fost publicată pe portalul URA.RU de către geriatrul principal al Ministerului Sănătății al Federației Ruse Olga Tkaciova.De asemenea, medicul a menționat că pacientul ar fi putut contracta COVID-19 înainte sau imediat după vaccinare.Dacă starea proastă este însoțită de probleme de respirație, bătăi rapide ale inimii, crampe sau urticarie, ar trebui de asemenea solicitat ajutorul medicului, a adăugat specialistul.Potrivit acesteia, disconfortul la locul vaccinării poate semnala o reacție inflamatoare la administrarea preparatului.Potrivit medicilor ruși, senzațiile neplăcute la nivelul mânii după vaccinarea împotriva coronavirusului sunt cauzate de faptul că concentrația medicamentului la locul injectării provoacă o reacție a pielii și mușchilor. În afară de aceasta, în timpul injecției medicul ar putea atinge terminațiile nervoase și acest lucru provoacă de asemenea senzații de durere.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *